تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816826929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت انواع میوه در آستانه شب یلدا


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازار میوه در آستانه شب یلدا در حالی با افزایش تقاضا همراه شده است که تقریبا بیشتر قیمت‌های اقلام مختلف از ثبات نسبی در مقایسه با هفته‌های قبل برخوردارند یا افزایشی نداشته‌اند.


به گزارش ایسنا، در فاصله یک روز مانده به شب یلدا بازار میوه به طور معمول با تقاضای بیشتری روبرو می‌شود و معمولا برخی اقلام هم که به این مناسبت تقاضا و مصرف‌شان بالاتر می‌رود، قیمت‌شان افزایش می‌یابد. اما آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت بیشتر  اقلام تغییر چندانی نکرده و از ثبات نسبی برخوردار است.


در این زمینه رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفته که قیمت میوه‌های پر مصرف شب یلدا هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نکرده و فقط پرتقال و هندوانه نسبت به سال گذشته به شدت کاهش قیمت داشته‌ است که قیمت منطقی این محصولات در بازار مصرف نهایتا باید ۳۵ درصد بیشتر از عمده‌فروشی باشد.  


در میان محصولات مختلف میوه، در ردیف اول هندوانه و انار و بعد هم نارنگی، پرتقال، خرمالو، موز، خیار و سیب از بیشترین مصرف برخوردارند که به دلیل تولید و عرضه کافی و متعادل آن‌ها در بازار، قیمت این محصولات افزایشی نداشته است.    


در میان اقلام پر مصرف میوه، هر کیلوگرم انار درجه یک ۴۰۰۰ تومان، ‌هندوانه کیلویی ۱۰۰۰ تومان، ‌خرمالو کیلویی ۳۰۰۰ تومان، موز کیلویی ۴۰۰۰ تومان، نارنگی کیلویی ۴۵۰۰ تومان، سیب قرمز کیلویی ۴۵۰۰ تومان و پرتقال درجه یک کیلویی ۵۰۰۰ تومان در مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.  


در میان سایر اقلام مختلف میوه گلابی کیلویی ۱۰ هزار تومان، انبه ۱۰ هزار تومان، انگور کیلویی ۴۰۰۰ تومان، گریپ فروت کیلویی ۳۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم کیوی ۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.


همچنین در بازار تره‌بار، هر کیلوگرم سیب زمینی و پیاز به ترتیب ۲۰۰۰ و ۱۵۰۰ تومان عرضه می شوند. ‌همچنین گوجه فرنگی کیلویی ۴۰۰۰ تومان، فلفل دلمه‌ای کیلویی ۳۰۰۰ تومان، کدو و بادمجان کیلویی ۲۰۰۰ تومان است. هر کیلوگرم کاهو و هویج نیز ۲۰۰۰ تومان قیمت دارد.  




انواع میوهقیمتسیب قرمز۴۵۰۰ تومانسیب زرد۴۰۰۰ تومانانار درجه یک۴۰۰۰ تومانکیوی۴۵۰۰ توماننارنگی۴۵۰۰ توماننارنگی شیرین۱۸۰۰ تومانپرتقال درجه یک۵۰۰۰ تومانخیار درختی۳۰۰۰ تومانخیار بوته‌ای۳۵۰۰ تومانگلابی۱۰ هزار تومانانبه۱۰ هزار تومانخرمالو۳۰۰۰ تومانپرتقال جنوب۴۵۰۰ تومانموز۴۰۰۰ تومانانگور۴۰۰۰ توماننارگیل۳۷۰۰ تومانگریپ فروت۳۰۰۰ تومانازگیل۸۰۰۰ تومانبه۶۰۰۰ تومانانواع تره‌بارقیمتسیب زمینی۲۰۰۰ تومانپیاز۱۵۰۰ تومانگوجه فرنگی۴۰۰۰ تومانلیمو ترش۱۲ هزار تومانفلفل دلمه‌ای۳۰۰۰ تومانکدو۲۰۰۰ تومانبادمجان۲۰۰۰ تومانچغندر۲۰۰۰ تومانهندوانه۱۰۰۰ تومانکاهو۲۰۰۰ تومانهویج۲۰۰۰ تومان







۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن