تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817473401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله شدید هادی ساعی به پولادگر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هادی ساعی معتقد است که پولادگر با انتخاب یوسف کرمی برای حضور در کمیسیون ورزشکاران به تکواندو خیانت کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک در خصوص تغییرات تیم ملی تکواندو و استعفای مقانلو  و ذوالقدر گفت: این رفتارها کار همیشگی پولادگر است. همیشه سعی کرده دسته پایین‌ترها را قربانی کند. قبلا اولین نفری که قربانی می‌شد مربی بدنسازی بود. در دوران‌های مختلف شاهد بودیم که مربی بدنساز تیم از جمله بهرامی، مهماندوست یا افشار از تیم کنار رفتند.
وی ادامه داد: در زمانی که تیم نتایج بدتری گرفت رسیدند به استعفای مربی و سرمربی های تیم که مهماندوست، عسگری، کریمی، بی باک... بودند. حالا نیز به بخش مدیر فنی رسیده است. البته کم خاصیت‌ترین گزینه‌ی تیم ملی مدیر فنی بود و فکر می‌کنند در این سال‌های آخر سازمان تک نفره تیم ملی هیچ تاثیری روی تیم ملی نداشت.
قهرمان جهان اضافه کرد: حالا دیگر پایین دستی وجود ندارد و من نمی‌دانم در ادامه چه کسی را قربانی خواهند کرد. فکر می‌کنم دیگر باید به استعفای داوران و کارمندان فدراسیون برسیم!
ساعی در خصوص گزینه بعدی تیم ملی گفت: ما نگران گزینه بعدی هستیم. انتخاب های تکواندو از روی کارشناسی نبوده است. اگر از اول تصمیمات درستی گرفته می شد امروز تکواندو به این مشکل و جایگاه  نمی‌رسید. تیم ملی اسمش رویش است باید همه چیزش تیم ملی باشد. مقانلو به تنهایی نمی‌توانست کاری کند.
ساعی گفت: در گذشته ما به اندازه‌ای همدل بودیم که با اینکه امکانات نداشتیم اما موفق بودیم اما از روزی که پولادگر یارکشی کرد و آدم‌هایی را به دلایل مختلف از تکواندو دور کرد با اینکه امکانات داریم اما جایگاه ورزشی و کرسی‌های بین المللی را از دست داده ایم.
ساعی با اشاره به صحبت های پولادگر خاطر نشان کرد: من یک مصاحبه از آقای پولادگر دیدم که واقعاً متاسفم برای ورزش کشور که چنین کسانی در ورزش هستند و می‌خواهند با عوام‌فریبی صندلی خود را نگه دارند. یک زمانی می‌گفتند که دین داریم حالا هم می‌گویند بدهی داریم. آقای پولادگر شما بروید یک نفر بیاید بدهی‌های شما را می دهد!
وی افزود: البته من نمی‌دانم بدهی‌های ایشان از چه نوعی است. باید واضح توضیح دهند. این داستان‌ها نخ‌نما شده است. لطفاً با عوام فریبی و الفاظ جدید روحیه جامعه تکواندو را به بازی نگیرند.
ساعی با اشاره به معرفی یوسف کرمی به کمیسیون ورزشکاران اظهار کرد: فدراسیون جهانی اعلام کرد که کشورها شاخص ترین ورزشکاران خود را معرفی کنند که پولادگر تشخیص داد کرمی از من شاخص تر است. به نظرم بزرگترین خیانت را پولادگر به من کرد. من جایگاه خود را در تکواندوی دنیا دارم اما پولادگر فراموش کرده که هادی ساعی چند سال برای تکواندوی این کشور زحمت کشیده است.
وی افزود: پولادگر در آذربایجان حضور نداشت اما همه به رفتار او می خندیدند که چطور هادی ساعی در ایران حضور دارد اما یوسف کرمی به عنوان بهترین ورزشکار معرفی می‌شود. امیدوارم انقدر توانایی داشته باشند که از یوسف کرمی به خوبی حمایت کنند که به هیئت اجرایی راه پیدا کند. من با یوسف کرمی مشکلی ندارم و با هم خیلی دوست هستیم اما جایگاه بین المللی تکواندو است که باید این جایگاه برای ورزش کشور حفظ شود.
پرافتخارترین تکواندو کار جهان گفت: از کمیسیون ورزشکاران دو نفر به هیات اجرایی راه پیدا می‌کنند که یک ورزشکار زن و یک تکواندو کار مرد خواهد بود. با توجه به نفراتی که از دیگر کشورها به کمیسیون معرفی شدند فکر نمی‌کنم یوسف کرمی بتواند این جایگاه را بدست آورد. من به شخصه هر کاری بتوانم می‌کنم که یوسف کرمی به هیات اجرایی راه پیدا کند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.
ساعی در پایان گفت: آقای پولادگر به من و امثال من دین دارد و تا آخر عمر بدهکار است چون اینگونه بدهی‌ها به هیچ عنوان قابل پرداخت نیست. من ایشان را آدم معتقدی می دانستم. امیدوارم دین و بدهکاری ها، به اعتقادات ایشان لطمه وارد نکند.

۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن