تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منشور حقوق شهروندی فردا رونمایی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: منشور حقوق شهروندی فردا رونمایی می‌شود
دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: دکتر حسن روحانی رییس جمهوری فردا (دوشنبه) از سند منشور حقوق شهروندی رونمایی می کند.
خبرگزاری دانشجو: الهام امین زاده گفت: سه سال درباره این سند کار مطالعاتی بسیاری انجام شده و سعی کرده ایم فرهنگ شهروندی گفتمان قالب در کشور شود.
 
وی ادامه داد: در مورد این سند بین قوای سه گانه و اقشار مختلف مردم اشتراک دیدگاه وجود دارد و رییس جمهوری از سند نهایی رونمایی خواهند کرد و این سند به ملت ارائه خواهد شد.

به گفته امین زاده، در آیین رونمایی از سند منشور حقوق شهروندی، اقشار مختلف مردم، سازمان های مردم نهاد و حقوقدانان حضور خواهند داشت.

روابط عمومی معاونت حقوقی رییس جمهوری نیز اعلام کرد: رییس جمهوری در وفای به عهد و پیمانی که با مردم بسته است، منشور حقوق شهروندی را روز دوشنبه 29 آذر امضا خواهد کرد.

معاونت حقوقی رییس جمهوری افزود: رییس جمهوری در راستای حمایت از حقوق ملت که برای آن سوگند یاد کرده است، برای اجرای بخش مهمی از قانون اساسی که متضمن حقوق ملت است و با اعتقاد به کرامت و ارزش والای انسانی منشور حقوق شهروندی را امضا می کند.

امضا و رونمایی از منشور حقوق شهروندی با حضور مقامات، مسوولان و جمع بزرگی از حقوقدانان، وکلا، اساتید حقوق سراسر کشور و نیز جمعی از فعالان حوزه حقوق بشر و شهروندی انجام می شود.





تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن