تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817444473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو:آنقدرها هم که می گویند آدم بدی نیستم!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ژوزه مورینیو پس از کسب چهارمین پیروزی پیاپی به تحسین از عملکرد شاگردانش پرداخت و درباره وضعیت تیمش صحبت کرد.


به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، ژوزه مورینیو پس از پایان این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. چکیده ای از صحبت های او را در این مطلب مرور می کنیم.


* من فکر می کنم امشب حتی عملکرد بهتری را نسبت به بازیمان در مقابل کریستال پالاس داشتیم، چون در آن دیدار کنترل بازی را در مقطع کوتاهی از دست دادیم. این اتفاق امشب رخ نداد. امشب ما در تمام 90 دقیقه کنترل بازی را در اختیار داشتیم، کاری که بسیار بسیار سخت است. بازیکنانم استثنائی کار کردند. نظم ما خیلی خوب بود، اما از لحاظ جسمانی و روانی نیز خیلی قدرتمند بودیم. از این رو، از عملکرد بازیکنان و همینطور نتیجه بسیار رضایت دارم. همچنین بسیار خوشحالم که هوادارانمان کریسمس را در حالی می گذرانند که امیدوارند پس از آن به جایگاه های بهتری می رسیم.


* با وجود عدم داشتن زمان زیاد بین بازی ها، ما به شدت کار می کنیم. دیروز زمانی بسیار طولانی را در زمین تمرین صرف دفاع کردن در مقابل ضربات آزاد، صرف تبادل اطلاعات بین بازیکنان، تغییر دادن مدافعان کناری و تحلیل شرایط کردیم. ما تکالیف خانه مان را به خوبی انجام دادیم و همینطور آنالیزورهای نامرئی من نیز کارشان را به خوبی انجام دادند. هیچ کسی نمی داند که آن ها چه هویتی دارند، اما این افراد دارند کار فوق العاده ای را برایم انجام می دهند.


* ما اکنون دو روز استراحت را در برنامه داریم. بازیکنانم لایق چنین چیزی هستند. برخی اطلاعات به شما می گویند که من آدم بد داستان هستم، اما آن قدرها که این اطلاعات غلط ادعا می کنند هم بد نیستم. من به آن ها دو روز استراحت دادم، چون آن ها لایق این پاداش هستند.


* من به بازیکنان گفتم که پیراهنشان را به هواداران تیم بدهند. در ایام نزدیک به کریسمس به سر می بریم. برای یک هوادار، پیراهنی عرق آلود که از داخل بازی آمده باشد ارزش فراوانی دارد. برای بازیکنان، این تنها یک پیراهن دیگر مثل همه پیراهن ها خواهد بود. بازیکنان با آن پیراهن به رختکن می آیند و آن را به مسئول لباس های تیم یا به دوستشان یا به دوستی از تیم وست برومویچ می دهند. اما فکر می کنم آن پیراهن ها برای هواداران ارزش خیلی زیادی دارند. مایه افسوس است که تمام هوادارانمان در استادیوم نمی توانستند یک پیراهن را از آن خود کنند، اما فکر می کنم آن هایی که این پیراهن ها را گرفتند حس خیلی خوبی خواهند داشت.


۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن