تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798989350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه پزشکیان به نحوه برخورد قوه قضاییه با محمود صادقی: او که فرار نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نگاه پزشکیان به نحوه برخورد قوه قضاییه با محمود صادقی: او که فرار نمی‌کند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: استیضاح آخوندی پاک کردن صورت مسئله است در حالیکه باید به دنبال رفع مشکلات باشیم.
مسعود پزشکیان ظهر جمعه در نشست خبری در پاسخ به سوالی در خصوص استیضاح وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: باید مباحث را در یک روند علمی بررسی کرد نه اینکه به دنبال مقصر باشیم. به گزارش نامه نیوز،  وی تاکید کرد: ۳۸ سال است که در تمامی مشکلات به جای اینکه به دنبال راه حل باشیم به دنبال مقصر گشتیم همانگونه که در اول انقلاب مدیران جوان و پاک داشتیم اما در زمان مشکلات به جای اینکه کمک کنیم تغییر مدیر دادیم. نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مشکل راه و ترابری به درستی برطرف نشود هر وزیر دیگر نیز با چالش مواجه خواهد شد. پزشکیان در خصوص سخنان یکی از نمایندگان مجلس در مورد دستگاه قضایی و مباحث دیگر نیز گفت: جز حق نباید گفت اما همه حقی هم نباید گفت زیرا باید ارزش و میزان اثر گذاری آن را بررسی کرد. وی تاکید کرد: هرکس برای سخنان خود باید اطلاعات و اسناد دقیق داشته باشد که اگر چنین باید کار به هرجایی هم که کشید مشکل نیست. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی دستگاه قضایی نیز برای برخورد با این نماینده عجولانه وارد عمل شد در حالیکه یک نماینده نمی تواند فرار کند. پزشکیان در پاسخ به سوال خبرنگاری با اشاره به وضعیت نظارتی مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ داده سیستماتیک نظارتی در مجلس وجود ندارد و اگر قرار باشد کاری کنیم خودمان باید به دنبال داده باشیم. وی افزود: به جای وجود سیستم مانیتورینگ در اتاق های مدیران، میز و صندلی وجود دارد. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانیکه به معنی واقعی حزب وجود نداشته باشد مشکلات مجلس برطرف نمی شود، گفت: چون حزب واقعی نداریم تعدادی از نمایندگان به تنهایی وارد مجلس می شوند به همین دلیل نظرها به یکدیگر مشابه نیست. پزشکیان افزود: با این وضعیت برخی باید تنها به فکر رای آوردن باشند. وی یادآور شد: مشکل اینجاست که ما قوانین فراوان داریم اما به جای اینکه آنها را به طور کامل اجرایی کنیم بازهم به دنبال نوشتن قانون جدید هستیم در حالیکه باید بر اجرای آنها نظارت داشته باشیم. نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت درمانی کشور اشاره کرد و گفت: حدود ۸ هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت تعلق گرفت که به دنبال نوشتن طرح تحول رفتند تا این پول به دست محرومین جامعه برسد اما مشکل از جایی شروع شد که آنها خواستند از همگان حمایت کنند. پزشکیان افزود: دلیل همگانی شدن این طرح نیز از جانب دولت مشخص است و زمانیکه پول برای همه خرج شد همگان از خوبی این کار گفتند. وی تصریح کرد: دولت در بخش درمان مشکل دارد و امروز هم که از بیمارستانها سوال کنیم به مشکلات بیشتر پی خواهیم برد. نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح پزشک خانواده نیز گفت: طرح خوب باید به خوبی نیز اجرایی شود و اگر چنین نشود به طور حتم مشکل آفرین خواهد شد. پزشکیان ادامه داد: طرح پزشک خانواده نیز از جمله مواردی است که طرح خوب بود اما به درستی اجرایی نشد. وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت قومیت های موجود در کشور نیز گفت: فرصتی بسیار مهم و بزرگ برای کشور وجود اقوام و قومیت های مختلف است که باید از آن به درستی استفاده شود. پزشکیان تاکید کرد: نباید اجازه داد هیچ موضوع قومیتی منجر به اختلاف شود.

منبع: فارس

مطالب مرتبط
ناگفته‌هایی از دیدار نمایندگان با آيت الله آملی لاریجانی
واکنش پزشکیان به شعارهای برخی هواداران تراکتورسازی
پزشکیان: مشکل مجلس، نبود ابزار نظارتی است
پزشکیان: قوه قضائیه همدستان زنجانی را تحت تعقیب قرار دهد



۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن