تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امینی: چرا اصلاح طلبان می خواهند کنار روحانی کاندیدا معرفی کنند؟/ کوهکن: اصولگرایان یک کاندیدا دارند که شرط دارد!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وی با تایید اخباری که در خصوص گزینه بودن «محمدرضا عارف، محمدجواد ظریف و اسحاق جهانگیری» مطرح می شود، گفت: نام این سه بر سر زبان ها است. اینها افرادی هستند که می توانند در این عرصه حضور داشته باشند و نامشان به عنوان کاندیدا مطرح شود.
در فاصله زمانی باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، آنچنان هم که فکرش را می کردیم، خاطر اصلاح طلبان از این رقابت جمع نیست. آنان که با ائتلاف خود در سال 92، از «حسن روحانی» به عنوان گزینه مورد نظر خود حمایت کردند و در طول دولت وی نیز همچنان بر عهد خود وفادار ماندند؛  اما در آستانه انتخابات سال 96 خود را آماده تصمیم مهمی می کنند. 
به گزارش «تابناک»، تصمیم مهمی که برخی اصلاح طلبان بر آن تاکید می ورزند و البته برخی چهره های اصلاحات آن را به مصلحت نمی دانند، معرفی نامزدی در کنار «حسن روحانی» برای ورود به رقابت های انتخاباتی است. اختلاف نظر در جبهه اصلاحات، خبری است که از سوی یکی از اصلاح طلبان مطرح می شود.
اصلاح طلبان اختلاف نظر دارند
«ابراهیم امینی» با بیان اینکه هنوز تصمیم واحدی در این خصوص گرفته نشده است، به خبرنگار «تابناک» گفت: در بین اصلاح طلبان برای معرفی کاندیدای دیگری در کنار «حسن روحانی» اختلاف نظر وجود دارد؛ چون این افراد معتقدند این اقدام منجر به تضعیف رئیس دولت یازدهم خواهد شد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این دیدگاه از سوی جریان اصلاحات که خروجی تصمیم اصلاح طلبان کاندیدای واحد باشد، افزود: این تصمیم به معنای آن نیست که غیر از «حسن روحانی» فرد دیگری به عنوان کاندیدا معرفی نشود.
او در ادامه به انتخابات سال 92 اشاره کرد و آن را بهترین دلیل برای تصمیم اصلاح طلبان در معرفی کاندیدایی در کنار «حسن روحانی» دانست و تصریح کرد: اگر در آن سال به بهانه حضور آیت الله هاشمی، اصلاح طلبان و جریان اعتدال گرا، کاندیدای دیگری نداشتند، بعد از رد صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان به بن بست می رسیدند، اما دیدیم که پس از ...
[ مشاهده متن کامل امینی: چرا اصلاح طلبان می خواهند کنار روحانی کاندیدا معرفی کنند؟/ کوهکن: اصولگرایان یک کاندیدا دارند که شرط دارد! در تابناک ]اخبار پیشنهادی:





چهارشنبه ، ۲۴آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnakazargharbi.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن