تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802557061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت پرونده واگذاری املاک شهرداری


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه ایران: دادستان تهران جزئیاتی از پرونده واگذاری املاک از سوی شهرداری‌ها را تشریح کرد. عباس جعفری دولت آبادی روز گذشته در بیستمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با یادآوری احضار 30 نفر در این پرونده گفت: در این پرونده برخی کارمند بوده و برخی دارای مسئولیت در شهرداری تهران هستند و با تحقیق از همه افراد با توجه به تحقیقات و نوع اقدامات آن‌ها، اتخاذ تصمیم خواهد شد.
 
وی با بیان این که به این پرونده با سرعت و دقت رسیدگی خواهد شد و وجوه تخفیف داده شده به کسانی که استحقاق نداشته‌اند، باید مسترد گردد، افزود: بعضاً واگذاری‌های دیگری نیز از سوی شهرداری تهران انجام شده که از آن جمله پرونده یکی از اعضای شورای شهر است که ملکی با موقعیت تجاری و اداری در قالب انجمن خیریه واگذار شده است. دادستان تهران به بیان برخی از مستندات این پرونده پرداخت و تصریح کرد: یکی از کارمندان شهرداری در تحقیقات اعلام کرده به دلیل مستأجر بودن از شهرداری ملکی با 17 سال قدمت، بدون آسانسور و در طبقه سوم در منطقه فلکه دوم تهران‌پارس با سی درصد تخفیف دریافت کرده است. فرد دیگری که در شهرداری سمت دارد، ادعا کرده که یک واحد مسکونی در منطقه 22 داشته که پس از رایزنی با شهرداری، ملکی با متراژ 443 متر با تخفیف در اختیار او قرار گرفته است. یا فرد دیگری که از کارمندان شهرداری است، اعلام کرده در سال 1390 یک واحد آپارتمان با 10 درصد تخفیف به او واگذار شده است.
 

جعفری دولت آبادی ادامه داد: به فرد دیگری از طریق تعاونی 200 میلیون تومان وجه نقد پرداخت شده است. دادستان تهران افزود: همچنین ورزشکاری که نام او در فهرست واگذاری املاک قرار دارد، عنوان کرده که به موجب مصوبه شورای شهر 200 میلیون تومان به وی تخفیف داده شده است. جعفری دولت آبادی اظهار کرد: خانمی عنوان کرده که بعد از فوت همسرش، به شهردار مراجعه کرد و خانه‌ای تحویل دادند و در حال حاضر ماهی 900 هزار تومان مستمری دریافت می‌کند و به دستور شهردار سابق تهران واحد مسکونی واگذار شده است. وی تأکید کرد: در این پرونده با عاملان و همچنین با کسانی که به ناحق املاکی گرفته‌اند و یا از تخفیف‌های غیرمتعارف برخوردار شده باشند برخورد می‌شود و پول‌ها پس گرفته خواهد شد؛ این که از روز اول عنوان می‌شد که نباید آبروی افراد ریخته می‌شد، به این دلیل است که در این پرونده موارد مختلفی وجود دارد که در واگذاری املاک فرایند یکسانی ندارد. دادستان تهران گفت: قوه قضائیه باید به مر قانون عمل کند و از همه افراد مورد نظر تحقیق کرده و در پرونده املاک واگذاری شده، کارشناسی مجدد و با متخلفان برخورد خواهد شد تا مردم مطمئن شوند که قوه قضائیه از متخلف و حرام‌خوار دفاع نمی‌کند.
 

آخرین وضعیت پرونده فیش‌های حقوقی
 

وی همچنین در تشریح آخرین وضعیت پرونده حقوق‌های نجومی با تأکید دوباره بر این که «دولت تاکنون گزارشی را به دستگاه قضایی در رابطه با حقوق‌های نجومی ارسال نکرده است» گفت: دادستانی تهران برای ارائه گزارش دیوان محاسبات و سایر نهادهای مرتبط فرصت یک ماهه به آنها داد و حتی به کم کاری هم متهم شد، ولی حالا پس از گذشت این مهلت، تنها سازمان اطلاعات سپاه و سازمان بازرسی گزارش‌های خود را ارسال کرده‌اند. دادستان تهران از احضار 11 نفر در این پرونده تا به امروز خبر داد و با ارائه خلاصه پرونده این مدیران نجومی بگیر، دریافتی آنها را 60، 57، 55، 50، 55، 42، 34، 33، 27، 26، 20 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بر اساس اقدامات دادسرا، ده نفر از افراد احضار شده یک میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون تومان وجوه را مسترد کرده‌اند.
 

جعفری دولت آبادی با بیان این که در گزارش‌های ارائه شده حقوق‌های بالاتری از مبالغ مذکور وجود دارد، ادامه داد: بعد از این که دیوان محاسبات و دولت و وزارت اطلاعات گزارش‌های خود را ارسال نکردند و سازمان بازرسی فهرستی به دادسرای تهران ارائه داد، احضار‌ها در این باره شروع شده و تحقیقات از افراد با جدیت ادامه دارد.
 

15 اتهام علیه محمود صادقی
 

دادستان تهران همچنین در رابطه با آخرین وضعیت پرونده محمود صادقی، از ارسال گزارش مبسوطی در این زمینه به ریاست مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این گزارش متضمن 15 اتهام برای نماینده مجلس شامل 8 شاکی خصوصی و 7 فقره اعلام جرم عمومی است. وی خاطرنشان کرد: دادستانی در رابطه با قسمتی از اظهارات نامبرده در تهران و در شیراز نیز اعلام جرم کرده است. دادستان تهران در ادامه گفت ارسال گزارش پرونده‌های اتهامی محمود صادقی به همراه مستندات آن برای رئیس مجلس با این هدف بود که لاریجانی و نمایندگان مجلس به مظلومیت قوه قضائیه پی ببرند و بدانند که اقدامات مجرمانه او تا چه حد بوده و چگونه با درج اشعاری در توئیتر خود نسبت به قضات کشور توهین نموده است.وی با تأکید بر این که قوه قضائیه بر استحکام روابط قوا پایبند است، اظهار کرد: به هم ریختن انسجام قوا به نفع کشور نیست؛ اما چرا برخی بر حرف‌های بی‌مبنا اصرار می‌ورزند و بعد هم عذرخواهی می‌کنند، محل تعجب است.




۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن