تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817592509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت تعاونی ها از تکاثر ثروت و گسترش فقر جلوگیری می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل ترویج، آموزش وتحقیقات وزارت تعاون:
تقویت تعاونی ها از تکاثر ثروت و گسترش فقر جلوگیری می کند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3849827 - سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
استانها > قزوین

.jwplayer{ display: inline-block; } قزوین- مدیرکل ترویج، آموزش وتحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعاونی ها بهترین ابزار برای جلوگیری از تکاثر ثروت، گسترش فقر و نیز کاهش هزینه های دولت در اجرای طرح هاست. به گزارش خبرنگار مهر، حمدالله رستمی روز سه شنبه در همایش نقش تعاونی های منابع طبیعی در توسعه پایدار روستایی و اشتغال که در سالن جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهارداشت: تعاونیها نقش مهمی در توسعه دارند و در کنار اجرای طرح های مهم قادرند به حفظ محیط زیست هم کمک کنند. رستمی از شکل گیری تشکلهای زنان تعاونگر خبردادو گفت:این تشکلهامجوز وزارت کشور را دریافت کرده و مراحل ثبت را طی می‌کنند و می تواند محلی برای انعکاس مشکلات و مطالبات زنان تعاون‌گر، ارتباط و انتقال اطلاعات تجاری بین آنهاواستفاده ازتوانمندی‌ تعاونی‌ها در فعالیت‌های تجاری و کسب و کار باشد. وی در خصوص آموزش‌های حقوقی و تخصصی برای اعضای تعاونی‌ها بیان کرد: آموزش‌های حقوقی برای تأسیس تعاونی‌ها، آشنایی با ساختار حقوقی تعاونی‌ها و نحوه تأسیس، آموزش‌های حقوقی، مسائل مالی، کسب و کار برای اعضا ارائه می شود تا مهارت افراد بیشتر شود. رستمی گفت: گذراندن برخی دوره‌های آموزشی برای تأسیس تعاونی اجباری است زیرا مدیران بایدبانحوه تشکیل و تأسیس، وظایف مدیران، وظایف بازرسان و آموزش‌های حقوقی آشنا شوند.

تعاونی ها از تکاثر ثروت جلوگیری می کنند وی بیان کرد: فعالیت تعاونی بهترین ابزار برای واگذاری کارها به مردم، جلوگیری از گسترش فقر و تکاثر ثروت است. رستمی یادآورشد: تعاونی ها با رفاقت و صمیمت میان خود قادرند کارهای بزرگی را ممکن کنند و در کنار دولت قرار گیرند. مدیرکل ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: در توسعه پایدار با کمک تعاونی ها می توان به تعادل محیط زیست هم کمک و با طبیعت اشتی کرد. وی اضافه کرد: در روستاها هم باید به گونه ای عمل کنیم تا اجرای طرح ها به بهبود معیشت مردم کمک کند تا آنها در روستاها بمانند و مهاجرت نکنند. رستمی گفت: توسعه باید دست کم مردم را نسبت به تامین حداقل نیازهای زندگیشان مطمئن سازد و با نیازهای مردم هماهنگی و مطابقت داشته باشد و باعث تشویق خود اتکایی شود و بهبود طولانی و مستمر را به ارمغان آورد. رستمی یادآورشد: امروزه تعاون اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در بخش کشاورزی و روستایی بشمار می رود که می تواند در بهره وری بهینه از شرایط زندگی، کار و تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی جامعه مؤثر باشد.  مدیرکل ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می دهد تعاونی ها بهترین سازمان هایی هستند که موفق شده اند اسباب تجمیع نیروهای پراکنده و متفرق و در عین حال با استعداد و با انگیزه را فراهم سازند.

در ادامه اکبری مدیرعامل شرکت تعاونی روستای چناسک از توابع شهرستان آبیک گزارشی از کارهای انجام شده توسط این تعاونی ارائه داد. وی گفت: این تعاونی در روستای چناسک با حدود ۳۸۶ نفر جمعیت ساکن با شش نفرعضو کار خود را آغاز کرد و امروز ۲۰۱ نفر عضو از همان روستا دارد. اکبری تصریح کرد: با راه اندازی تعاونی بانوان روستا در کنار تعاونی مردان طرح های مهم کشاورزی را عملیاتی کرده ایم که ذخیره نزولات آسمانی با کاشت درخت بادام تلخ، کشت ۱۰ هکتار محصول نخود و عدس، کاشت ۱۰ هزار نهال بادام و سنجد، تولید بذرهای ارگانیک با کمک تعاونگران روستایی از آن جمله است.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن