تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816608282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت نفت در محدوده ٥٤ تا ٥٥ دلار محکم می‎ایستد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیر نفت با بیان این که توافق کشورهای عضو و غیر عضو اوپک برای سلامت بازار و ایجاد توازن میان عرضه و تقاضای نفت بوده است، گفت: قیمت نفت در محدوده ٥٤ تا ٥٥ دلار محکم می‎ایستد.


به گزارش ایسنا، بیژن زنگنه صبح امروز در مراسم  دیدار با الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه در جمع خبرنگاران درباره این که روند افزایش قیمت نفت که پس از نشست 171 اوپک آغاز شده است تا چه زمانی ادامه خواهد یافت، اظهار کرد:  قیمت نفت در بازار قابل پیش بینی نیست اما به نظر می رسد قیمت‎ها در سطح ۵۰ تا ۵۵ دلار به ازای هر بشکه نفت محکم بایستد.


وی با بیان این‌که همه نشانه‎ها حاکی از قیمت‌های رو به بالا در بازار نفت است، گفت: روند افزایشی قیمت نفت در حالی آغاز شده است که هنوز یک بشکه نفت از بازار کم نشده و قرار است از ابتدای ژانویه ۲۰۱۷ میلادی کاهش تولید نفت کشورها آغاز شود.مهمتر از اعداد و ارقام، توافق کشورهای عضو و غیر عضو اوپک برای سلامت بازار و ایجاد توازن میان عرضه و تقاضای نفت بوده که بازار هم این اقدام را باور کرده است. این خواست و اراده واقعی وجود دارد و خیلی مهم است.


فروش ١٠٠ هزار بشکه نفت به روس‌ها


وزیر نفت در ادامه  درمورد این که قرارداد فروش نفت ایران به روسیه چه زمانی نافذ می شود، توضیح داد: قرار است مذاکرات در این زمینه امروز ادامه یابد؛ ما آماده ایم همین امروز این تفاهم نامه را امضا کنیم.


زنگنه در پاسخ به این سوال که  آیا سقف فروش نفت به روس‎ها همان ٢٠٠ هزار بشکه در روز است، گفت: ١٠٠ هزار بشکه در روز است، امروز در دیدار با آقای نواک این موضوع مطرح شده است و امیدواریم ظرف یک تا دو روز آینده توافق نهایی برای فروش این مقدار نفت به روسیه انجام شود. در صورت توافق نصف مبلغ فروش نفت به روسیه از طریق دریافت خدمات فنی و مهندسی و بقیه به صورت نقدی انجام می شود.


وی همکاری ایران با شرکت‌های نفتی روس و چینی را  یکی از سیاست‌های راهبردی صنعت نفت در دوران پسابرجام دانست و گفت: ایران به دنبال متنوع کردن طرف‌های خود برای توسعه میدان‌هاست و شرکت‌ها باید برای توسعه میدان‌ها پس از ارائه پیشنهاد فنی، پیشنهاد مالی خود را ارائه کنند.


 مناقصه آزادگان به زودی برگزار می شود


وزیر نفت در ادامه در باره این که نخستین مناقصه نفتی ایران چه زمانی برگزار می شود، اظهار کرد: مناقصه آزادگان با تعداد محدودی از شرکت‌ها به زودی برگزار می شود. تاکنون شرکت‌های متعدد اروپایی و آسیایی برای توسعه این میدان پیشنهاد خود را ارائه داده‎اند.


زنگنه درباره این که آیا کنسرسیومی برای توسعه میدان آزادگان تشکیل می شود، گفت: ایجاد کنسرسیوم برای توسعه میدان‌های نفت و گاز بلامانع است و شرکت‌های خارجی باید دارای شریک ایرانی باشند.


۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن