تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821207366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکل مدیریت یکپارچه اراضی عباس آباد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حل مشکل مدیریت یکپارچه اراضی عباس آباد
اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران و جمعی از کارشناسان این کمیسیون ضمن بازدید از مجموعه اراضی عباس آباد درجریان وضعیت اداره این اراضی و پروژه های واقع در آن قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد در ابتدای این دیدار با تشکر و توجه اعضای شورای شهر تهران به اراضی عباس آباد  خواستار حل مشکل مدیریت یکپارچه و مستقل در اراضی شد. فرامرز عظیمی با ارایه گزارشی از تاریخچه و وضعیت اراضی عباس آباد در دوره های مختلف عملکرد حوزه های مختلف شهرسازی، ساخت و ساز پروژه ها، پیشرفت عملیات عمرانی ، بودجه و اعتبارات را تشریح کرد و گفت:معتقدیم در راستای حفظ این منطقه سبز فرهنگی و توجه بیش از پیش به ظرفیت های این اراضی تلاش شود. در ادامه این بازدید حجت الاسلام و المسلمین ناصحی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن تشکر از گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل اراضی عباس آباد، گفت: تملک بخش های مختلف اراضی که توسط عوامل مختلف دولتی یا غیر دولتی و مالکیت های شخصی به وجود آمده می تواند در صورت نپرداختن به آن خطری برای شهر تهران بوجود آورد. مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای پایتخت نیز گفت:باید هر چه سریعتر تعیین و تکلیف اراضی خارج شده از مدیریت شرکت نوسازی عباس آباد در راستای سند بالادستی که همان نظر مقام رهبری است روشن شود و این شرکت موظف است تا با اعلام اسامی این بخش ها به شورای شهر از پیشرفت آن جلوگیری نماید. حکیمی پور نائب رییس کمیسیون فرهنگی نیز با اشاره به طرح جامع اراضی عباس آباد ؛ خواستار ارائه گزارشی از پهنه های 6 گانه اراضی از شرکت نوسازی عباس آباد شد. در ادامه این جلسه بازدید از باغ هنرو باغ کتاب نیز انجام شد و اعضای کمیسیون فرهنگی از نزدیک با روند این پروژه ها آشنا شدند. در نهایت این بازدید عبدالحسین مختاباد با حضور در برنامه بزرگداشت نادر گلچین استاد آواز ایران در نشست کانون ادبیات آهنگین خانه شعر باغ هنر که با حضور اساتید و چهره های برجسته ادبی و هنری کشور برگزار شد حضور بهم رساند .































تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن