تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816604121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا خواستار اخراج روسیه از المپیک شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا خواستار اخراج روسیه از کمیته بین المللی المپیک به دلیل استفاده گسترده ورزشکاران روس از مواد نیروزا و حمایت از آن در سطح دولتی شد.
به گزارش تابناک ورزشی، ترویس تایگارت رئیس آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا با طرح ادعای استفاده سازمان یافته از داروهای نیروزا بین ورزشکاران روسی خواستار اخراج این کشور از کمیته بین المللی المپیک شد.
خبرگزاری روسیا سگودنیا روز دوشنبه به نقل از تایگارت نوشت: گزارش رئیس کمیسیون مستقل تحقیقات آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) به تمامی پرسش ها در باره ورزش روسیه پاسخ می دهد.
ریچارد مک لارن رئیس کمیسیون تحقیقات مستقل آژانس مبارزه با مواد نیروزا (وادا) روز جمعه اعلام کرد: بیش از یکهزار ورزشکار روس از حدود 30 رشته درگیر مساله تغییر نمونه های آزمایشگاهی برای تحقیق در باره دوپینگ هستند.
بنا به اطلاعات انتشار یافته، باز بودن در ظروف حاوی نمونه های آزمایشگاهی، خراشیدگی درون ظرف ها، وجود لکه ها و نامعلوم بودن وضع دی.ان.ای از دلایل تغییر نمونه های ورزشکاران روس محسوب می شود.
تایگارت رئیس آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا گفته است که طرف روسی مجبور به پذیرش این گزارش و شواهد ارائه شده است.
وی معتقد است، کمیته بین المللی المپیک باید در فصل تابستان پیش از برگزاری بازی های المپیک ریو با این اقدام برخورد می کرد و پیام صریح می داد که سیاست مقابله با دوپینگ و حمایت از ورزشکاران پاک سخنی توخالی نیست و عملی می شود.
مقام آمریکایی ادامه داد: کمیته بین المللی المپیک اکنون نیز فرصت دارد و می تواند روسیه را از این کمیته به صورت موقت اخراج کند و تا زمانی که نظام خود را اصلاح نکند، میزبان هیچ مسابقه بین المللی نباشد.
همزمان با اتهام های مطرح شده علیه روسیه در این زمینه، اسناد به دست آمده از وادا در نتیجه حمله های هکری، حاکی از استفاده گسترده ورزشکاران آمریکایی از داروهای نیروزا با مجوز این سازمان بین المللی است.
مقام های روس در برابر گزارش مک لارن رئیس وادا واکنش نشان داده و آن را غیرواقعی و حاوی اطلاعات نادرست خوانده اند.
ویتالی موتکو معاون نخست وزیر روسیه هدف اتهام مطرح شده مبنی بر اینکه بیش از 1000 ورزشکار روس درگیر دوپینگ هستند را انزوای ورزش این کشور اعلام کرد.
روسیه یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی جهان در رشته های مختلف ورزشی در سال جاری شاهد محرومیت کامل سه تیم پرافتخار دو ومیدانی زنان و مردان و وزنه برداری از حضور در رقابت های ریو 2016 و همچنین ممنوعیت کامل شرکت ورزشکاران پارالمپیکی در رقابت های برزیل به اتهام استفاده گسترده از مواد نیروزا بود.
روسیه پیشتر نیز با اعلام اینکه اتهام های مطرح علیه ورزشکاران این کشور مبنی بر استفاده از مواد نیروزا و اعلام محرومیت های پیاپی یک فشار سیاسی است، گفت: در زمان حاضر مساله استفاده از مواد نیروزا برای کشورهای زیادی مطرح است، ولی در باره آنها اقدامی نمی شود.


۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن