تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816912746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی:در مذاکرات از امکانات هسته ای خود نگذشتیم / هزینه‌ای نمی‌دهیم و ندادیم / طرف مقابل در عمل به برخی کارها تعلل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



لاریجانی:در مذاکرات از امکانات هسته ای خود نگذشتیم / هزینه‌ای نمی‌دهیم و ندادیم / طرف مقابل در عمل به برخی کارها تعلل کرده است
رئیس مجلس تاکید کرد: ما در موضوع هسته ای هزینه‌ای نمی‌دهیم و ندادیم؛ ما فقط در میزان فعالیت‌های هسته‌ای اقداماتی انجام دادیم، اما طرف مقابل در کارها تعلل کرد که پاسخ این تعلل داده خواهد شد.
روز نو : رئیس مجلس تاکید کرد: ما در موضوع هسته ای هزینه‌ای نمی‌دهیم و ندادیم؛ ما فقط در میزان فعالیت‌های هسته‌ای اقداماتی انجام دادیم، اما طرف مقابل در کارها تعلل کرد که پاسخ این تعلل داده خواهد شد.

به گزارش روزنو، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی در پاسخ به انتقاد نماینده فلاورجان در مجلس نسبت به اظهارات توهین‌آمیز نخست‌وزیر انگلیس گفت: مقامات انگلیس و آمریکا اخیراً فضاسازی‌هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند که به نظر می‌رسد این فضاسازی‌های آنان به دلیل مشکلاتی است که در بقیه امور دارند.

وی افزود: آنان در صحنه بین‌المللی دچار عقب‌افتادگی شدند و از طرفی، مسائل داخلی هم دارند لذا یک سری غرش‌های تبلیغاتی می‌کنند که نشان می‌دهد حرف‌های توخالی می‌زنند.

رئیس مجلس با بیان اینکه ما می‌خواهیم آرامش امنیتی در منطقه حاکم شود، گفت: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا اعتقاد داشت راه‌حل بحران سوریه فقط سیاسی است، کشورهایی که با جنگ‌افروزی می‌خواستند در سوریه نقش داشته باشند، امروز باید پاسخ دهند. جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا به دنبال حل و فصل مسئله سوریه از طریق سیاسی بود.

لاریجانی با بیان اینکه غرش‌های تبلیغاتی انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها به خاطر سیاست‌های نارسی است که امروز به سنگ خورده است، تصریح کرد: آنان می‌خواهند به دلیل موفقیت‌آمیز نبودن سیاست‌هایشان، امروز توپ را به زمین ایران بیندازند.

وی خطاب به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها گفت: شما باید پاسخ دهید که چرا از آنطرف دریاها آمده‌اید به این تروریست‌های منطقه سلاح داده‌اید؟ این سیاست به سنگ خورد و موفق نبود، البته برخی از کشورهای منطقه هم تصور می‌کنند با توسل به آنان می‌توانند مشکل را حل کنند، در حالی که موضوع امنیت منطقه، تنها به دست خود کشورهای منطقه قابل حل است.

رئیس مجلس تأکید کرد: موشک «تاو» به تروریست‌ها دادند. موشک «تاو» کلاشینکف که نیست، سریال دارد و معلوم است چه کسی این موشک‌ها را ساخته است.

لاریجانی برهمین اساس تاکید کرد: امروز سیاست‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به سنگ خورده است. سیاست ایران از همان ابتدا عاقلانه بود، اما آنان به جای جواب دادن می‌خواهند توپ را به زمین ایران بیندازند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به خاطر عقب‌افتادگی از حل و فصل مسائل منطقه این فریادها را در منطقه سر می‌دهند.

رئیس مجلس در پاسخ به بخش دیگری از تذکر این نماینده مجلس درباره عقب‌نشینی ایران در برجام و عهدشکنی آمریکا گفت: درباره نکته‌ای که درخصوص فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفتید و مطرح کردید که ایران از امکانات هسته‌ای خود گذشته است تا مذاکره کند، باید بگویم اصلاً چنین چیزی نیست، ما هزینه‌ای نمی‌دهیم و ندادیم، ما فقط در میزان فعالیت‌های هسته‌ای ایران، آن هم با ملاحظه، اقداماتی انجام دادیم، اما طرف مقابل در عمل به برخی کارها تعلل کرد که پاسخ این تعلل آنان داده خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن