تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دفاع آمریکا با یک هواپیمای نظامی وارد عراق شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: وزیر دفاع آمریکا با یک هواپیمای نظامی وارد عراق شد
اشتون کارتر با یک هواپیمای نظامی به بغداد سفر کرد. وی قصد دارد تا با حیدر العبادی، نخست وزیرعراق و فرماندهان ارشد آمریکا و ائتلاف ضد داعش دیدار کند.


وزیر دفاع آمریکا امروز (یکشنبه) برای دیدار با فرماندهان آمریکایی و رهبران عراقی و همچنین ارزیابی‌ پیشرفت‌ها در مبارزات برای بازپس گیری موصل از دست گروه تروریستی داعش وارد عراق شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سفر اعلام نشده امروز همزمان با آن صورت گرفت که نیروهای امنیتی عراق سرعت مبارزات دو ماهه خود با داعش را آهسته کرده‌اند.

اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا با یک هواپیمای نظامی به بغداد سفر کرد. وی قصد دارد تا با حیدر العبادی، نخست وزیرعراق و فرماندهان ارشد آمریکا و ائتلاف ضد داعش دیدار کند.

کارتر روز شنبه در بحرین اعلام کرد که آمریکا 200 نیروی دیگر به سوریه اعزام می‌کند تا به نیروهای محلی که با داعش در حال مبارزه هستند آموزش و مشورت دهند. در حال حاضر 300 نیروی آمریکایی در عملیات سوریه و حدود  5000 تن در عراق شرکت دارند.

باز پس گیری موصل برای انگیزه عراقی‌ها در خصوص احیای تمامیت ارضی و استقلالشان بسیار مهم و حیاتی است اگرچه ثبات سیاسی احتمالا همچنان یک چالش خواهد بود.


تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - 11 December 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن