تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815270009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح قانون انتخابات نقایصی را به وجود آورده/در بحث تخلفات انتخاباتی نیازمند قانون جامع هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصلاح قانون انتخابات نقایصی را به وجود آورده/در بحث تخلفات انتخاباتی نیازمند قانون جامع هستیم

اصلاح قانون انتخابات نقایصی را به وجود آورده/در بحث تخلفات انتخاباتی نیازمند قانون جامع هستیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون انتخابات تاکنون اصلاحات متعدد داشته، نه تنها در بعضی موارد مشکلاتی را رفع نکرده بلکه نقایصی نیز در کار بوجود آورده است.


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشستی که امروز 20 آذر در دانشگاه شهید بهشتی با موضوع سیاست‌ های کلی ناظر بر انتخابات برگزار شد با اشاره به چالش‌‌های قوانین انتخاباتی گفت: همان گونه که بارها گفته شده ما در یک دهه گذشته یک نظام انتخاباتی جامعی نداشته‌‌‌ایم.



وی افزود: قوانین و مقرراتی انتخاباتی ما یک قوانین حداقلی است و بخشی از آنها مربوط به دهه‌های اول است. انتخابات یک کنش سیاسی از سوی فعالان سیاسی که پویا است و قوانین آن نیز باید فعال باشد.


سخنگوی شورای نگهبان در ادامه اظهار داشت: قوانین مربوط به شرکت‌ها و قوانین تجاری تا حد نیاز مسائل را رفع می‌کنند اما در مباحث سیاسی نیاز به دقت و اهمیت زیادی وجود دارد که نیازمند قوانین جامع تری هستیم.


کدخدایی با اشاره به نقایص قانون انتخابات گفت: قانون انتخابات تاکنون اصلاحات متعدد داشته، نه تنها در بعضی موارد مشکلاتی را رفع نکرده بلکه نقایصی نیز در کار بوجود آورده است ما اگر بخواهیم در کشور یک چارچوب مناسبی را جهت انجام امور جاری در کشور داشته باشیم وجود قوانین مرتبط یک الزام خواهد بود.


وی در ادامه افزود: در بحث قانون انتخابات نیز باید یک قانون شایسته و مطلوب جهت برگزاری یک انتخابات شفاف داشته باشیم و این قوانین که چه در بحث صلاحیت ها و تبلیغات که موضوع بسیار مهم ایام انتخابات است، باید وجود داشته باشد و در بحث تخلفات نیز نیازمند قانون جامع هستیم.


ادامه دارد...






۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن