تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799954224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت خواستار در اولویت قرار گرفتن اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دولت خواستار در اولویت قرار گرفتن اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس شد
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت خواستار در اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس است.

دولت خواستار در اولویت قرار گرفتن اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس شد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت خواستار در اولویت قرار گرفتن بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در مجلس شورای اسلامی است.
 
امیری اظهار داشت: هیات وزیران در جلسه مورخ 26/8/1395 موافقت نمودند که این لایحه با اولویت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
 
وی افزود: نامه تقاضای اولویت برای لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا امروز برای آقای دکتر لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که با توجه به مشکلات فراوانی که آلودگی محیط زیست برای اقشار مختلف مردم بویژه در شهرهای بزرگ دارد، این لایحه با همکاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هرچه زودتر به قانون تبدیل شود.
 
 وی تاکید کرد: مقابله با آلودگی محیط زیست یک امر ملی است و همه قوا و دستگاه های حکومتی، بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد باید بصورت منسجم و برای تحقق یک هدف مشترک همکاری کنند.
 
لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا در 31 شهریور ماه 1393 در 29 ماده تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
 
به گفته آقای امیری این لایحه هم اکنون بصورت عادی در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.
 
وی اظهارداشت: با توجه به گذشت بیش از دو دهه از اجرای قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا و همچنین شدت یافتن آلودگی هوا در کشور و بروز پدیده هایی نظیر گرد و غبار، تغییر اقلیم و امواج الکترومغناطیس، اصلاح این قانون برای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آن ضروری است.
 
 در بخشی از این لایحه اصلاحی آمده است: هر وسیله نقلیه موتوری که به کار گرفته می شود باید دارای گواهینامه مخصوصی مبنی بر رعایت حد مجاز خروج آلوده کننده های هوا و صوت باشد. اخذ گواهینامه  موضوع این ماده برای دارندگان یا مالکان خودروهای سواری شخصی یا موتورسیکلت با سن بیش از سه سال الزامی است. گواهینامه های مذکور به صورت سالانه توسط مراکز مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست که توسط شهرداری ها و بخش خصوصی ایجاد می شود، صادر می گردد.
 
بر اساس یکی از تبصره های این لایحه افرادی که با وسایل نقلیه موتوری با سطح آلایندگی غیرمجاز تردد می نمایند به سه برابر جریمه مرتبط در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی جریمه خواهند شد و در صورت تکرار تخلف مشابه در روزهای دیگر، علاوه بر جریمه یاد شده، گواهینامه آنان به مدت شش ماه ضبط می گردد.
 
 در این لایحه درباره برخی دیگر از مراکز آلاینده آمده است: در صورتی که صاحبان و مسئولان کارخانجات، کارگاه ها، نیروگاه ها و سایر واحدهای تولیدی، خدماتی و معدنی آلوده کننده ظرف مهلت تعیین شده مبادرت به رفع آلودگی یا ممانعت از کار و فعالیت مراکز مربوط ننمایند، سازمان حفاظت محیط زیست موظف است در پایان مهلت مقرر راسا از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آورد. ادامه کار یا فعالیت کارخانجات و کارگاه ها و نیروگاه های مزبور منوط به صدور اجازه سازمان یادشده خواهد بود.




۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن