تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815643880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصرالله: سوریه در یک قدمی پیروزی است | پایگاه خبری تراز


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: "آمریکا و غرب از تروریسم حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند و این همان چیزی است که دونالد ترامپ به آن اعتراف کرده است و در ایمیل های هیلاری کلینتون نیز آمده است."

به گزارش تراز ، با توجه به تحولات مهم داخلی، منطقه‌ای و بین المللی و تحولات میدانی در حلب سوریه و موصل عراق و نیز پیچیدگی‌هایی که در مورد تشکیل دولت جدید در لبنان وجود دارد، تمام توجه‌ها به سخنرانی شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان بود.

 

المنار گزارش داد،  سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود به موضوع فلسطین و اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و مسیحیان اشاره کرد و گفت: مسلمانان و مسیحیان منطقه با تهدیدات اسرائیلی و تکفیری دچار چالش‌هایی فرهنگی و هویتی شدند.

 

دبیرکل حزب الله افزود: این تهدیدات ابتدا از فلسطین آغاز شده است؛ فلسطینی که مقدسات آن هدف قرار گرفته و بلند شدن صدای اذان از بلندگوها در آن ممنوع اعلام شده است. این چالش ها از فلسطین به عراق، سوریه و نیجریه و دیگر اماکن مسلمانان و مسیحیان رسیده است.

 

وی افزود: آمریکا و غرب از تروریسم حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند و این همان چیزی است که دونالد ترامپ به آن اعتراف کرده است و در ایمیل های هیلاری کلینتون نیز آمده است.

 

وی با تاکید بر اینکه پیروزی در سوریه و حلب نزدیک است، گفت: منطقه شاهد تحولات بزرگی است، مانند آنچه در حلب در حال رخ دادن است. پیروزی در حلب روی تمامی میدان های نبرد در سوریه، موصل و منطقه تاثیر می گذارد و سوریه در یک قدمی پیروزی است

 

به گزارش شبه خبری المنار، دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که روابط حزب الله با ژنرال« میشل عون» رئیس جمهوری لبنان و « جبران باسیل» رئیس حزب جریان آزاد ملی در بهترین شرایط است و هیچ طرفی نمی تواند در این روابط خلل و مشکلی ایجاد کند.


سید حسن نصرالله با بیان اینکه حزب الله با « نبیه بری» رئیس مجلس و رئیس جنبش امل لبنان به طور دائم در تماس و ارتباط است ، این ادعا را حزب الله ، نبیه بری و « سلیمان فرنجیه» رئیس حزب جریان المرده مانع تشکیل دولت جدید شده اند، نادرست و نوعی ظلم خواند.

 

دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه «ما با میشل عون و جریان او رابطه ممتازی داریم» و «رابطه ما با عون مبتنی بر احترام متقابل و اعتماد عمیق است»، دربارۀ تلاش برخی برای فتنه انگیزی میان حزب الله و عون گفت: «هر کس به دنبال فتنه انگیزی میان دیگران باشد خودش در فتنه غرق خواهد شد.»

 

نصر الله با بیان اینکه ما از دیدار فرستادۀ سعودی با میشل عون، رئیس جمهور لبنان، ناراحت نشدیم، افزود:«ما مشکلی با روابط رئیس جمهور با هیچ کشوری نداریم به جز با رژیم صهیونیستی.»

 

دبیر کل حزب الله دربارۀ تشکیل دولت لبنان نیز تأکید کرد «بسیاری از مسائل و مشکلات دربارۀ تشکیل دولت حل شده است». او گفت: «بیشتر وزرا تعیین شده اند و فقط یک یا دو وزارت خانه هنوز بلاتکلیف هستند». نصر الله، همچنین، تأکید کرد: «مشکل موجود بسیار بی اهمیت و ناچیز است و نباید آن را بزرگ کرد و دولت جدید لبنان در اسرع وقت شکل بگیرد.»

 

نصر الله با بیان اینکه همه به دنبال راه حلی برای تشکیل دولت هستند، گفت: «چیزی که به لبنان لطمه وارد می کند بزرگ کردن مشکلات کوچک است.»

 

وی همچنین به همکاری حزب الله با ریاست مجلس لبنان اشاره کرد و گفت: «ما همواره بر همکاری دائم با نبیه بری تاکید داریم. کسانی هستند که تلاش می کند نشان دهند که نبیه بری می خواهد تشکیل دولت را تعطیل کند و این درست نیست.»

 

دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد: طی سالهای اخیر و از سال 2011 تاکنون همیشه به همه احزاب و جریان های لبنانی اظهار داشته ایم که منتظر اوضاع منطقه‌ای نباشند، چراکه حزب الله پرچم محور مقاومت را حمل می کند و ما در این راه شهید داده‎ایم و در بیشتر میدان‎های جنگ حاضر هستیم. منطقه اکنون وارد مرحله جدیدی شده است و سناریوهایی که برای منطقه طراحی شده است، در آستانه شکست قرار دارند، لذا بیایید و با رئیس جمهور و نخست وزیر جدید بدون اختلاف همکاری و بدین ترتیب از کشورمان حمایت کنیم.


منبع: جام نیوز

تراز شبکه اجتماعی اخبار اقتصادی تراز نیوز تلگرام بازار اقتصاد ایران


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf





زمانبندی انتشار: 20 آذر 1395 - 09:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن