تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798639654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به خاطر هيچ مرتكب قتل شدم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: به خاطر هيچ مرتكب قتل شدم
پسر نوجواني كه يك‌سال قبل به خاطر آينه به آينه شدن دو خودرو در قرچك ورامين مرتكب قتل شده بود، در جلسه محاكمه حادثه را شرح داد.


به گزارش خبرنگار ما، نهم مهرماه سال قبل بود كه به مأموران پليس ورامين خبر دادند در جريان دعواي خونين در يكي از محله‌هاي شهر يك‌نفر كشته شده است. بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه دعوا بين سرنشينان يك خودروي وانت پيكان با سرنشينان خودروي پژو پرشيا رقم خورده است و در جريان آن يكي از سرنشينان پرشيا كه پسري 29 ساله به نام آرمان بود، كشته شده است.
يكي از شاهدان گفت: خودروي پرشيا با سه‌سرنشين در حال عبور بود كه يك وانت پيكان كه دو سرنشين داشت، راهش را سد كرد. بعد همگي پياده شدند و با هم درگير شدند. ديدم كه سرنشين وانت پيكان كه پسري نوجوان بود با چاقو چند ضربه به آرمان ضربه زد و بعد همراه دوستش از محل فرار كرد.

بعد از به دست آمدن اين اطلاعات ‌ضارب كه پسري 16 ساله به نام رضا بود، شناسايي و دستگير شد.
او در بازجويي‌ها گفت: من و دوستم علي سوار بر خودروي وانت پيكان در راه بازار تره‌بار بوديم كه يك خودروي پرشيا هنگام سبقت با خودروي ما آينه به آينه شد. همين موضوع سبب شد تا ما با سرنشينان پرشيا مشاجره لفظي كنيم. خودروي پرشيا كمي جلوتر توقف كرد. همگي پياده شديم و با هم دعوا كرديم كه رهگذران ميانجيگري كردند و درگيري ما هم تمام شد. علي پشت فرمان نشست و حركت كرديم.

او مدام من را تحريك و اصرار كرد تا دوباره با آنها درگير شويم. بعد از آن بود كه علي راه پرشيا را بست و دوباره درگير شديم كه اين بار با چاقو ضربه‌اي به آرمان زدم كه كشته شد.  بعد از اعتراف‌هاي رضا بود كه علي و سرنشينان پرشيا هم بازداشت شدند و مورد تحقيق قرار گرفتند. با كامل شدن بررسي‌ها رضا به اتهام مباشرت در قتل مجرم شناخته شد و پرونده بعد از صدور كيفرخواست روي ميز هيئت قضايي شعبه هفتم دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت و متهمان هفته گذشته پاي ميز محاكمه حاضر شدند.  بعد از رسميت يافتن جلسه، اولياي دم گفتند كه خواسته‌شان قصاص است.
سپس رضا در جايگاه قرار گرفت و اتهامش را پذيرفت. او در شرح ماجرا گفت: آن روز همراه علي سوار بر وانت پيكان در راه بازار تره‌بار قرچك بوديم كه با خودروي پرشياي آرمان كه در حال سبقت بود آينه به آينه شديم. هر طور كه بود پرشيا را مجبور به توقف كرديم و با آرمان و دوستانش دعوا كرديم.
بعد رهگذران دخالت كردند و همه چيز تمام شد و سوار وانت شديم و حركت كرديم. علي‌ پشت‌سر خودروي پرشيا رانندگي ‌و مدام من را تحريك مي‌كرد تا دوباره با سرنشينان پرشيا دعوا كنيم. مي‌گفت بايد كارشان را تلافي كنيم.

اول قبول نكردم اما اصرار كرد و خواست اين بار كه درگيري اتفاق افتاد، چاقويي را كه در داشبورد داشتيم، بردارم كه آنها را تنبيه كنيم. به هر حال تحت‌تأثير حرف‌هاي علي قبول كردم و او پايش را روي پدال گاز فشار داد تا اينكه توانست سبقت بگيرد و راه پرشيا را ببندد. وقتي پياده شدم، چاقو كشيدم، آرمان كه جلويم ظاهر شد با چاقو چند ضربه به او زدم. متهم گفت من از كاري كه كرده‌ام، پشيمان هستم؛ چراكه به خاطر هيچ مرتكب قتل شده‌ام.
سپس علي به اتهام شرکت در نزاع در جايگاه قرار گرفت و در شرح حادثه گفت: رضا دروغ مي‌گويد، من چاقو را به او ندادم و تحريكش نكردم. او هميشه چاقو همراه داشت. روز حادثه سعي كردم او را آرام كنم، ولي قبول نكرد و اصرار مي‌كرد كه با آنها دعوا كند. وقتي جلوي پرشيا پيچيدم، رضا گفت تو بشين من خودم حريف آنها هستم. وقتي جلو رفت چاقو را از پشت كمرش بيرون كشيد، چند ضربه به سر آرمان زد و دوست آرمان را نيز زخمي كرد.

در ادامه رئيس دادگاه از دوستان آرمان به جرم مشاركت در نزاع خواست تا ماجرا را شرح دهند. يكي از آنها گفت: بعد از درگيري اول رهگذران ما را آرام كردند و سوار ماشين شديم و حركت كرديم. ولي رضا و دوستش سد راه آرمان شدند. رضا پياده شد، اما اجازه نداد دوستش پايين بيايد. آرمان نزديك رضا رفت و سعي كرد تا رضا را آرام كند، اما او توهين كرد و گفت مي‌زنم تا زيبايي‌ات را بگيرم! ناگهان چاقو را بالابرد و با سه ضربه از گردن آرمان خون پاشيد. بعد از آن به سمت من آمد و با دسته چاقو بيني‌ام را شكست و سر و صورتم را زخمي كرد.
هيئت قضايي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهمان، وارد شور شد. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن