تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804123052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بیشترین تعداد پروژه در طرح تامین 21 هزار تخت بیمارستانی تا اوایل سال 96/ احیای فضای بیمارستانی در طرح هتلینگ بیمارستان ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: افتتاح بیشترین تعداد پروژه در طرح تامین 21 هزار تخت بیمارستانی تا اوایل سال 96/ احیای فضای بیمارستانی در طرح هتلینگ بیمارستان ها
مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت: طبق برآوردهایی که در طرح تامین 21 هزار تخت بیمارستانی شده است بیشترین تعداد پروژه ها را طی اواخر امسال و اوایل سال بعد افتتاح خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ مهندس امیر ساکی، مدیر کل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت در سی و دومین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع و دفاتر فیزیکی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در شهر مقدس مشهد با ارائه گزارشی در مورد طرح های اجرایی در این دفتر طرح تامین 21 هزار تخت بیمارستانی را یکی از مهمترین طرح های در حال اجرا در طول تاریخ سلامت کشور عنوان کرد و افزود: تا کنون حدود 13 هزار تخت در این طرح تامین شده است و طبق برآوردهایی که شده است بیشترین تعداد پروژه ها را طی اواخر امسال و اوایل سال بعد افتتاح خواهیم کرد.
مهندس ساکی در ادامه به پروژه های طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین پروژه های این طرح، طرح احداث بلوک های زایمانی است که تاکنون 848 تخت LDR در این طرح تکمیل شده است.
مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت در ادامه به طرح بهسازی و افزایش ظرفیت اورژانس ها به عنوان یکی دیگر از بسته های طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: مردم در مراجعه به بیمارستان ها، اورژانس را به عنوان مهمترین قسمت ارائه خدمات درمانی می بینند و بر این اساس است که معتقدیم اورژانس ها پیشانی بیمارستان ها هستند. در این طرح 120 پروژه در مهمترین بیمارستان ها در حال اجرا است.
وی در ادامه به طرح مراکز غربالگری سرطان اشاره کرد و افزود: این طرح نیز در قالب پروژه های طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور درحال اجرا است با وجود اینکه این طرح با مقداری تاخیر آغاز به کار کرده است اما روند اجرایی مناسبی دارد و هر هفته توسط مدیران پروژه روند اجرایی آنها پیگیری می شود.
مهندس ساکی یکی از مشکلات اصلی بیمارستان ها را کمبود تخت های ICU، NICU و PICU عنوان کرد افزود: ایجاد و توسعه بخش های ویژه در بیمارستان ها(ICU، NICU و PICU) نیز از دیگر موارد طرح تحول نظام سلامت است که کمبود آن در سطح کشور احساس می شد که تاکنون توانسته ایم بخش عمده ای از آن را احداث کنیم.
مدیر کل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت طرح هتلینگ بیمارستانی  را یکی از بهترین طرح های اجرا شده در برنامه تحول نظام سلامت عنوان کرد و افزود: دو میلیون و 500 هزار مترمربع فضای بیمارستانی در این طرح احیا شد.
مهندس ساکی در پایان به ساخت سلامت کده ها اشاره کرد و گفت: بنا بود تا 20 سلامت کده در کشور ایجاد شود که در حال حاضر ساخت 10 سلامت کده در کشور در دستور کار قرار گرفته است که می تواند در بحث درمان و طب سنتی بسیار اثرگذار باشد.







تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن