تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817065914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله مکارم شیرازی: برخی فکر می کنند با 40 بار جمکران رفتن مشکلات آنها حل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت الله مکارم شیرازی: برخی فکر می کنند با 40 بار جمکران رفتن مشکلات آنها حل می شود
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، گفت: بسیاری از معاندان حول مسجد جمکران سوء استفاده هایی کردند که خوشبختانه جلوی آنها گرفته شد؛ زیرا آنها سعی داشتند حقیقت جمکران را دستخوش انحراف کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مرکز خبر حوزه، وی عصر سه شنبه در دیدار اعضای ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور، افزود: همیشه در کنار کوه های بلند، دره های عمیق تری ایجاد می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که این عرصه، مورد سوء استفاده واقع نشود که باید جلوی این آسیب ها را گرفت.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: مسأله مهدویت، مسأله ای است که فرق بسیاری با مسایل دیگر دارد؛ از جمله اینکه دارای بعد جهانی و فرامذهبی است که دارای جهات مشترکی با سایر ادیان می باشد.

وی اضافه کرد: متأسفانه عده ای دست به فعالیت های ضد وحدت و اختلاف افکن می زنند که به نظر می رسد این فعالیت ها از انگیزه های سیاسی برخودار است.

آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: مسأله مهدویت همیشه موجب سوء استفاده دشمنان بوده و برخی دانشمندان به همین دلیل به طور کلی این حقیقت را نیز منکر شده اند و امروز نیز چندین مهدی (عج) و منتسب به امام زمان(عج) سر برآورده اند.

این مرجع تقلید یادآور شد: یکی از آسیب های این عرصه، مسأله غلو است که نباید کاری کرد که در این زمینه ها، مباحث توحیدی نیز دستخوش تهدید واقع شود.

وی گفت: فعالان این عرصه باید باعث ایمان و اعتقاد و ارتباط تازه مردم با امام (ع) شوند و یکی از بهترین کارهایی که در این عرصه باید انجام شود، بررسی حالات علمایی است که مورد عنایت امام زمان(عج) واقع شده اند.

وی افزود: برخی فکر می کنند با 40 بار جمکران رفتن مشکلات آنها حل می شود، ولی نمی دانند که باید رفتار و کردار و اخلاق آنها مهدوی شود.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: زیارت آل یاسین دارای 25 سلام به حضرت است که اعمال حضرت را نشان می دهد و سپس ارایه اعتقادات است که مجموعه اعتقادات ما ارایه می شود؛ در ادامه درخواست ها بسیار پرمعناست و نشان می دهد که رهروان حضرت مهدی چه چیزهایی باید از خدا بخواهند.
وی افزود: اگر محتوای این ادعیه و زیارات را بدانیم، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد؛ یکی از این زیارات، زیارت جامعه کبیره است که به آثار ولایت اهل بیت(ع) اشاره کرده است.

این مرجع تقلید گفت: زیارات اهل بیت(ع) به طور کلی درس زندگی است؛ در سجده آخر زیارت عاشورا عباراتی وجود دارد که اگر هر کسی آنها را در زندگی خود پیاده کند قطعاً اهل نجات خواهد بود.

وی افزود: هرچه بر شکوه مسجد مقدس جمکران اضافه می شود، فعالیت تخریبی حسودان بیشتر می شود؛ به همین خاطر باید در جهت حفاظت از این سرمایه ها از جمله اربعین و جمکران و اعتقادات پاک به اهل بیت(ع) استفاده کرد.



۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن