تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور ۲ بازیکن بومی تیم هدف پویان قم در اردوی تیم ملی هندبال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیر رسانه باشگاه هدف پویان جوان قم به مهر خبر داد؛
حضور ۲ بازیکن بومی تیم هدف پویان قم در اردوی تیم ملی هندبال

لیگ برتر هندبال بانوان کشور


شناسهٔ خبر: 3843346 - چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
استانها > قم

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - مدیر رسانه باشگاه هدف پویان جوان قم از دعوت از ۲ بازیکن بومی تیم هدف پویان قم به اردوی تیم ملی هندبال خبر داد. حامد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در حالی از روز گذشته در تهران آغاز شده است که تیم هندبال هدف پویان جوان قم در این اردو ۲ نماینده بومی دارد البته همه بازیکنان هدف پویان بومی هستند و این نفرات  تا ۲۱ آذر در خدمت تیم ملی خواهند بود.

وی افزود: الناز قاسمی کاپیتان تیم هدف پویان جوان و از بازیکنان کلیدی این تیم ، یکی از این ۲ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی است که یکی از بازیکنان برتر و ستارگان لیگ برتر هندبال به شمار می‌رود و در همه مراحل قبلی اردوی ملی پوشان هندبال، در  ترکیب تیم ملی حاضر بوده است.

مدیر رسانه باشگاه هدف پویان جوان قم گفت: قاسمی اولین بانوی هندبالیست قمی است که موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی شده چنان که وی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین بار در تیم ملی حاضر شد و از آن زمان به بعد بازیکن ثابت تیم ملی است و امسال نخستین حضور خود در مساببقات قهرمانی بزرگسالان آسیا را تجربه خواهد کرد.

اسماعیلی بیان داشت: فاطمه خلیلی بهفر دیگر بانوی قمی است که به عنوان دروازه بان تیم هدف پویان جوان در اردوی تیم ملی حاضر خواهد بود و این بازیکن دروازه بان اصلی تیم ملی هندبال زنان کشورمان محسوب می‌شود که در مسابقات قهرمانی آسیا و جوانان آسیا نیز از دروازه تیم ملی حراست کرده است.

وی عنوان کرد: دیگر بازیکن ملی پوش قمی تیم هدف پویان جوان، مرضیه افشاری است که در فهرست اخیر تیم ملی حضور ندارد و علت آن، آسیب دیدگی وی است به طوری که افشاری کتف خود را به دست جراحان سپرده و هم اکنون دوره نقاهت خود را سپری می‌کند اما امیدواریم وی به زودی توانایی تمرین پیدا کند.

مدیر رسانه اشگاه هدف پویان جوان قم تصریح کرد: بازیکنان ملی پوش هدف پویان هفته آینده و پس از پایان این مرحله از اردوی تیم ملی، در اختیار باشگاه قرار می گیرند و به تمرینات تیم در قم ملحق می شوند تا درکنار سایر بازیکنان هدف پویان برای مسابقه هفته هفتم لیگ برتر برابر تاسیسات دریایی تهران آماده شوند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن