تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 20 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799769561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفای شگفت انگیز دختر ۱۱ ساله در حرم امام رضا(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: شفای شگفت انگیز دختر ۱۱ ساله در حرم امام رضا(ع)
یک دختر ۱۱ ساله بعد از حدود ۱۰ سال معلولیت اکنون می‌تواند به برکت امام رضا علیه‌السلام که شفای او را از خدا خواست، در سلامت کامل روی پای خود بایستد و راه برود.
خانه پدر و مادر این دختر در روستایی دورافتاده قرار دارد به‌طوری که پدر به سختی می‌توانست «سمانه» دختر معلول خود را برای درمان به شهر ببرد.
دورافتادگی روستا از یک طرف و مشکلات مالی پدر از طرف دیگر سبب شد سمانه سال‌های طلایی زندگی خود را از دست بدهد او نه می‌توانست با هم سن و سال‌های خود بازی کند و نه همانند سایرین به روی ۲ پای خود بایستد.
سمانه، در هشت ماهگی یک شب پس از تب شدید و تشنج، توان حرکت‌ کردن را از دست داد و نتوانست در ماه‌های بعد که می‌بایست چهار دست و پا راه برود و به‌تدریج روی پای خود بایستد، این حرکات طبیعی را داشته باشد.
مادر کم‌کم متوجه می‌شود که کودکش همانند هم سن و سال‌های خود نیست. او دچار معلولیت شدید شده و باید برای درمانش فکری شود.
ولی پدر سمانه، نه توان مالی داشت که بتواند فرزندش را برای درمان از روستای «چوکانلو» به شهر مشهد ببرد و نه‌ می‌توانست خانه‌ای را در شهر کرایه کند. به همین دلیل، سمانه تا ۱۱ سالگی به علت معلولیت شدید تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی کشور قرار داشته است.
پدر سمانه بعد از ناامید شدن از درمان سمانه توسط پزشکان، به امام‌ رضا(ع) متوسل می‌شود تا از خدا بخواهد دختر کوچکش را شفا بدهد و برای گرفتن شفای سمانه تصمیم می‌گیرد با او در پیاده‌روی ایام شهادت امام رضا(ع) شرکت کند. او با کول‌ کردن سمانه به سمت مشهد مقدس روانه می‌شود و درست در شب شهادت امام رضا(ع) خدای قادر، به سمانه در حرم مطهر شمس‌الشموس شفا می‌دهد.
وی حالا می‌تواند به روی دو پای خود بایستد، راه برود و بازی کند.
در همین زمینه، اسماعیل قربانی، مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی با اشاره به وضعیت سمانه می‌گوید: سمانه کودکی است اهل روستای «چوکانلو»، این روستا در ۲۵ کیلومتری فاروج در استان خراسان شمالی واقع است.
وی می‌افزاید: این دختر بچه ۱۱ ساله زمانی که تنها یک‌سال داشته به علت تشنج دچار معلولیت شده و توان راه‌رفتن خود را از دست می‌دهد.
قربانی با اشاره به خدمات ارائه شده به خانواده سمانه می‌گوید: سمانه از زمانی که دچار معلولیت می‌شود به علت مشکلات مالی شدید خانواده، تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی کشور قرار می‌گیرد و از بهزیستی خراسان شمالی خدمات توانبخشی دریافت می‌کند.
وی درخصوص وضعیت حال حاضر این دختر ۱۱ ساله می‌گوید: سمانه در شب شهادت امام رضا(ع) شفای خود را از خدا گرفته است. به منظور بررسی وضعیت او به همراه امام‌‌ جمعه، رئیس نیروی انتظامی و سایر مدیران شهرستان فاروج دیداری را با این کودک و خانواده‌اش داشتیم. در این دیدار پس از بررسی شرایط توسط کارشناسان سازمان بهزیستی، مشخص شد که سمانه دیگر هیچ مشکل حرکتی ندارد و می‌تواند به خوبی به روی دو پای خود بایستد.
حجت‌الاسلام قلی‌زاده امام جمعه فاروج نیز گفت: بعد از شنیدن خبر شفا یافتن این دختر، برای حصول اطمینان از جوانب موضوع به پرونده وی در اداره بهزیستی مراجعه کردیم و اطمینان پیدا کردیم که این دختر از حدود یک‌سالگی فلج شده بود. با فرماندار و رئیس بهزیستی به خانه او رفتیم و از نزدیک او را دیدیم و معلوم شد که خبرها صحیح است و او شفا یافته است. امام جمعه فاروج گفت این روزها چون مراجعه مردم برای دیدن این دختر زیاد است، قرار شد مدتی به سفر بروند تا مقداری اوضاع عادی شود.



چهارشنبه, 17 آذر 1395 ساعت 08:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن