تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت همه 600 تریلیون بدهی خود را یکباره تسویه نکند


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا: نقدینگی کشور در سال اینده 1200 تریلیون تومان و حجم بدهی دولت 600 تریلیون تومان خواهد بود.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما ؛ تقی نتاج در سیزدهمین همایش انجمن حسابرسی با اشاره به بودجه حدود 1100 تریلیون تومانی سال 96 افزود : 150 تریلیون تومان بدهی مستقیم دولت به نظام بانکی است و 450 تریلیون تومان هم بدهی به سایر اشخاص است. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیت اقتصاد کشور با چنین شرایط نامناسبی مواجه است ، گفت : اگر دولت در یک دوره یکساله بخواهد تسویه کند با بحران شدیدی مواجه خواهیم شد و از دولت خواهش می کنیم چنین کاری نکند. 
نتاج افزود : تقلب و تخلف در میان برخی مدیران عالی اجتناب ناپذیر است و این درحالی است که سازوکار کنترلی مناسب برای مقابله با تخلفات مدیریتی وجود ندارد .
وی گفت : مدیران بانکها و سازمانها نظارت را در تقابل با سوداوری ندانند چرا که نظارت خود زمینه ساز ایجاد ارزش افزوده است.
[ مشاهده متن کامل دولت همه 600 تریلیون بدهی خود را یکباره تسویه نکند در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]اخبار پیشنهادی:





سه شنبه ، ۱۶آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tgju.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن