تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817688225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اژه اي:به جای آفتابه‌ دزد‌ها سراغ دانه درشت‌ها رفتیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اژه اي:به جای آفتابه‌ دزد‌ها سراغ دانه درشت‌ها رفتیم
محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه و معاون اول دستگاه قضا با حضور در دانشگاه تهران، مهمان دانشجویان این مرکز بود و به سئوالات آنها در روز دانشجو پاسخ گفت.
به گزارش نامه نیوز، در روز 16 آذر و بزرگداشت دانشجو، چهره های زیادی در دانشگاه هایی سراسر کشور حاضر شدند و به سئوالات دانشجویان پاسخ دادند.

درست در ساعاتی که در میدان مرکزی دانشگاه تهران، تعدادی از دانشجویان عضو انجمن اسلامی با سر دادن سرود "یار دبستانی" به مشکلات صنفی و مطالبات دانشجویان پرداختند، در سالن فردوسی دانشکده ادبیات این دانشگاه، غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا و معاون اول این قوه به دعوت بسیج دانشجویی مهمان این بخش از دانشجویان بود. سخنگوی این گروه هم از اژه ای خواست تا درباره حسابهای رئیس قوه قضاییه، عدم برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و چشم انداز آینده برخورد با مفسدان توضیح داد.
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با سخنگوی قوه قضاییه با دعای روز سه شنبه آغاز شد. پس از آن، اژه ای روز 16 آذر را گرامی داشت و به سخنرانی پرداخت. او در ابتدای سخنانش گفت: 16 آذر چه خصوصیتی دارد که باید آن را گرامی و زنده نگهداشت؟ چرا باید نهضت دانشجویی را محترم شمرد؟ بسیاری از دانشجویان قبل و بعد از انقلاب در زندانهای مخوف ستمشاهی و صحنه های مختلف مبارزه و جنگ تحمیلی و تا به امروز در دفاع از حریم اهل بیت به شهادت رسیدند. ولی چرا برای 16 آذر احترام خاص قائلیم؟ این روز، مبارزه ای بود با نفوذ و سلطه بیگانه، با هر نوع ظلمی که منشا داخلی یا خارجی داشته باشد. با مقابله با استکبار و در یک کلمه "خواستن عدالت". این امروز به یک سال و یک مقطع تاریخی منحصر نیست. بلکه در همه مقاطع تاریخی این ضرورت وجود دارد.
او با اشاره به حضور دانشجویان در صحنه های مبارزه با فساد گفت: امروز دانشجوی بصیر، انقلابی، منظم و وظیفه شناس می تواند بسیاری از مفاسد و رذایل را جلوگیری کند. امروز دانشجو می تواند به سر همه ما برای تحقق عدالت فریاد بزند. ما غیر از این توقع نداریم که بگوید و بنویسد و فریاد بزند و تحمل سختی ها را در برابر ظلمها و ناعدالتی ها و نفوذها داشته باشد.
اژه ای اظهار تمایل کرد سئوالات به صورت چالشی و بی پرده با او بیان شود و قول داد در حد وسع و توان خود و بدون پرده پوشی به سئوالات جواب بدهد. او گفت: من این جمعیت را نامحرم از مسایل جامعه نمی دانم. وقت خود را خالی کرده ام تا پاسخگوی دانشجویان باشم. مطمئن باشید من خسته نمی شوم چون من جوانم!
این سخن اژه ای با تشویق دانشجویان همراه شد. سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به اینکه دشمن روی نفوذ در جهت تاثیرگذاری روی تصمیم سازی مدیران سرمایه گذاری می کند، گفت: دومین حوزه سرمایه گذاری دشمن، روی تخریب روحیه مردم به خصوص جوانان است. می گویند امروز چند دهه از انقلاب گذشته و وقت انقلابی گری هم گذشته. اگر به میدان آمدن مقام معظم رهبری نبود، بسیاری از افراد در داخل کشور، روحیه انقلابی گری و جهادی را روحیه افراطی و تندروی می خواندند.  دادستان سابق کل کشور با بیان اینکه در داخل هم برخی با بیرون همراهی می کنند، گفت: امروز اعظم طاغوتها، تلاش می کنند تا جنایات و زشتی چهره شیطان بزرگ مجسم را در دیدگاه ما کم اثر کنند و تلاش می کنند جنایتهای این شیطان بزرگ را به فراموشی بسپارند و ما را هم حساسیت کنند. این در حالی است که امروزه جنایتهای شیطان در منطقه بیش از گذشته بود ولی تلاش می کنند چهره این شیطان را در ذهن جوانان بزک کنند.   پاسخگویی اژه ای به سئوال درباره حساب‌های قوه قضاییه سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه هجمه سنگینی علیه قوه قضاییه آغاز شده، گفت: این هجمه دلایل مختلفی دارد و یکی از دلایل عمده آن، این است که مفسدین اقتصادی، سیاسی، امنیتی، نفوذی ها احساس می کنند قوه قضاییه قدرت برخورد با آنها را پیدا کرده و این قوه می توانند هر فرد مجرمی را پای میز محاکمه بکشاند. زمانی در جامعه مطرح بود چرا با آفتابه دزدها برخورد می شود. امروز ببینید چه کسانی در زندان هستند، پرونده دارند، محاکمه شده اند یا می شوند. بعضا تا بالاترین مقام مورد بازخواست و تحقیق قرار گرفتند و اگر جرم آنها ثابت شده، بدون دغدغه با آنها برخورد شده است. او افزود: برادر رئیس قوه قضاییه مورد سئوال بود. رئیس قوه قضاییه دستور مشخص دادند به رئیس دادگستری. گرچه نیاز نیست تاکید کنم، ولی تاکید می کنم هیچ ملاحظه ای درباره برادر من نکنید و هر چه آنچه حقیقتا طبق قانون مستحق اوست در بردن و آوردن، رای دادن و محکوم کردن، کوچکترین ملاحظه ای درباره اینکه او یا برادرش دارای مسئولیت است نکنید.  اژه ادامه داد: ایشان درباره برادر دیگرشان که مسایلی مطرح شده بود دستور دادند و به من هم تاکید کرد اگر آنچه را آقای احمدی نژاد و مرتضوی مطرح کرده و بررسی کنید اگر عنوان مجرمانه ای  دارد یا جرمی اتفاق افتاده، ملاحظه نکنید برادر من است یا برادر بزرگتر من است.   ادامه دارد...

منبع: خبرآنلاین

مطالب مرتبط
محسنی اژه‌ای: دیوانعالی درباره بابک زنجانی حکمی نداده است/ مقصران حادثه ریلی سمنان باید بدون فوت وقت شناسایی شوند
توضیح سپاه درباره لغو سخنراني مطهري
تبرئه متهمان از اتهام تخریب



۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن