تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814285786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد‌شدید‌ دادستان از وضعیت‌فضای‌مجازی: مرگ‌برآن «آزادی‌» که...


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: انتقاد‌شدید‌ دادستان از وضعیت‌فضای‌مجازی: مرگ‌برآن «آزادی‌» که...
چند روز پیش وزیر کشور نیز گفت که ولنگاری در فضای مجازی افزایش یافته؛ بنابراین دستگاه های اجرایی نباید کوتاهی کنند و در خصوص شبکه‌هایی که ضد اخلاق و دین کار می‌کنند باید ورود جدی تری داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز : دادستان کل کشور گفت: شورای عالی فضای مجازی باید فعال‌تر عمل کند و به صورت جدی ورود کند تا خروجی جلسات قابل قبول باشد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در دومین نشست تخصصی پلیس فتا و قوه قضاییه که با موضوع پی‌جویی موثر و کارآمد جرایم سایبری برگزار شد، گفت: در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گاهی به دوستان می گوییم و رسما عرض می‌کنم که از دست اندرکاران گله مندم و آنها اهتمام لازم را ندارند، البته از جمله کسانی که عضو مقید این گروه است پلیس فتاست، اما ای کاش همه دستگاه ها در این زمینه جدی تر عمل کنند و حضور مرتب داشته باشند، این درحالیست که گاها خود اعضا نمی آیند و معاونین‌شان را می فرستند.


انتقاد شدید دادستان از وضعیت فضای مجازی: مرگ بر آن «آزادی‌» که...

 
وی گفت: وزارت ارشاد متاسفانه از دستگاه هایی است که نمره خوبی به آن نمی دهم و این موضوع را آمار نشان می دهد. بنده آمار هفتگی را مشاهده می کنم و برخی در عملکرد صفر هستند. باید احساس مسولیت کنیم.

منتظری تصریح کرد: چند روز پیش وزیر کشور نیز گفت که ولنگاری در فضای مجازی افزایش یافته؛ بنابراین دستگاه های اجرایی نباید کوتاهی کنند و در خصوص شبکه‌هایی که ضد اخلاق و دین کار می‌کنند باید ورود جدی تری داشته باشند.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها در این عرصه کوتاهی می‌کنند و کوتاهی‌های شماست که فضای آلوده و شبکه های ضد دین در این کشور کار می‌کنند. اگر کوتاهی من و شما موجب فساد اخلاقی و آسیب به جامعه شود آیا می‌توانید پاسخ خدا را بدهید. سیاست بازی ها و حرف های عوام فریب را کنار بگذارید، مرگ بر این آزادی که همه چیز را به نابودی می‌کشاند، این آزادی نیست بلکه کمال اسارت است.

منتظری خاطرنشان کرد: اگر قصور و تقصیری در این کار باشد مسلما در پیشگاه خدا و جامعه و جوانانی که آسیب می‌بینند مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

دادستان کل کشور گفت: وزارت ارتباطات و وزارت ارشاد و پلیس فتا و دولت در این فضای آلوده نجات غریق هستند و نباید کوتاهی کنند. امروز ما اهتمام لازم را در بخش های مختلف نمی‌بینیم. اقداماتی در این زمینه انجام داده‌ایم از جمله تاسیس و اختصاص شعب ویژه جرایم رایانه‌ای در تمام شهرها و ایجاد معاونت ویژه در امور فضای مجازی در مراکز استان ها و ارتقا فضای سایبری و پالایش هوشمندانه فضای مجازی.  بنده به عنوان دادستان کل از شما می‌خواهم با پلیس فتا همکاری و جلسات مستمر داشته باشید.

وی افزود: ما انگیزه و مسولیت کار در دادستانی را داریم و امیدواریم ارتباطات‌تان را با دادستانی تقویت کنید تا این نابسامانی های موجود برطرف شود.

منتظری پیشنهاد داد که شورای عالی فضای مجازی فعال‌تر عمل کند و به صورت جدی ورود کند تا خروجی جلسات قابل قبول باشد.

منبع: ایسنا





۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن