تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه نجات بابک زنجانی استرداد وجوه و اموال و بیت المال است / احضار و تحقیق از ۲۵ متهم پرونده واگذاری املاک شهرداری


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر:
راه نجات بابک زنجانی استرداد وجوه و اموال و بیت المال است / احضار و تحقیق از ۲۵ متهم پرونده واگذاری املاک شهرداری

دادستان عمومی و انقلاب تهران در نوزدهمین نشست شورای معاونان دادستانی از احضار ۲۵ فر از مسؤولان شهرداری و تشکیل پرونده برای آنان خبر داد و گفت: فعلاً از مسؤولان شهرداری شروع کرده ایم و سپس به سایر افراد خواهیم پرداخت؛ روزانه ۳ تا ۴ نفر احضار و از آنان تحقیق می شود و برای ارزیابی املاک واگذاری موضوع به کارشناس رسمی ارجاع می شود.
به گزارش ایران خبر ، عباس جعفری دولت آبادی در نوزدهمین نشست شورای معاونان دادستان تهران با موضوع اجرای احکام که با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان دوایر نظارت زندان ها و قضات اجرای احکام چند ناحیه از دادسرای تهران برگزار شد، درخصوص پرونده حقوق های نجومی، اظهار داشت: چند ماهی است موضوع حقوق های نجومی در کشور مطرح است و مقام رهبری نیز بر ضرورت رسیدگی به موضوع تأکید نموده اند و دادستانی تهران طی نامه هایی که در ۱۸ آبان ماه خطاب به سازمان بازرسی کل کشور، سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و دیوان محاسبات نوشت، خواستار ارسال مستندات موضوع توسط مراجع مذکور شد، و تاکنون فقط سازمان اطلاعات سپاه دوازده مورد را گزارش کرده که نسبت به ارجاع موارد ارسالی به شعبه بازپرسی اقدام شده است.
ارسال دوازده گزارش پیرامون حقوق های نجومی
دادستان تهران با اعلام عدم ارسال گزارش از سوی وزارت اطلاعات و دیوان محاسبات در پاسخ به نامه دادستانی و بیان این که سازمان بازرسی فهرست اسامی اشخاصی که حقوق های نجومی دریافت می نمایند را برای دادستانی ارسال کرده، افزود: این فهرست صرفاً شامل نام و فاقد مستندات است؛ و مقرر شده است سازمان بازرسی کل کشور گزارش تفصیلی مرتبط با مصادیق حقوق های نجومی را جداگانه ارسال نماید.
او از ارجاع این پرونده ها به یک شعبه بازپرسی در دادسرای کارکنان دولت خبر داد و گفت: با این اقدام رویه واحدی برای رسیدگی به این پرونده ها صورت گرفته است.
دادستان تهران از دستگاه های مورد مکاتبه دادستان تهران خواست که هرچه زودتر گزارش ها و مستندات خود را به دادسرا ارسال کنند و با رد ادعاهای مطرح شده پیرامون کم کاری قوه ...
[ مشاهده متن کامل راه نجات بابک زنجانی استرداد وجوه و اموال و بیت المال است / احضار و تحقیق از ۲۵ متهم پرونده واگذاری املاک شهرداری در پایگاه خبری ایران خبر ]اخبار پیشنهادی:




راه نجات بابک زنجانی استرداد وجوه و اموال و بیت المال است / احضار و تحقیق از ۲۵ متهم پرونده واگذاری املاک شهرداری






دوشنبه ، ۱۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن