واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
شرکت Capcom از تاریخ انتشار نسخه دمو عنوان Resident Evil 7 برروی PC و تنظیمات گرافیکی بازی رونمایی کرد. به گزارش پردیسگیم و به نقل از DSOGaming شرکت Capcom اعلام کرده که آنها در جهت بهینهسازی نسخه دمو بازی تلاش بسیاری کردهاند تا مطمئن شوند که تجربهای فوقالعاده را برای بازیکنان PC به ارمغان میآورد. به گزارش این شرکت نسخه دمو این بازی در تاریخ 19 دسامبر (29 آذر) برروی PC منتشر خواهد شد. در ادامه میتوانید تنظیمات گرافیکی نسخه PC را مشاهده نمایید. رزولوشن صفحه: بازی رزولوشنهایی که توسط مانیتور بازیکن پشتیبانی میشود را لیست میکند و شما میتوانید از میان آنها انتخاب کنید. نرخ بازیابی و تجدید: با توجه به فرکانسهای مانیتور بازیکن قابل تنظیم است. حالت نمایش: تمام صفحه، به صورت پنجرهای و پنجرهای با مرز میدان دید: میتوانید میدان دید را تنظیم کنید. نرخ فریم: 30 فریم بر ثانیه، 60 فریم بر ثانیه و متغیر (بدون محدودیت) V-Sync: خاموش/روشن متد پردازش و ارائه: طبیعی و یا به هم پیچیده پیمایش رزولوشن: پردازش رزولوشن داخلی بازی را کنترل میکند. این ویژگی وابسته به ارتقا و یا کاهش ویدئوی خروجی نهایی است و از میان X 0.5 تا 2.0 X قابل انتخاب است. 1.0 X به صورت 100 درصد است و 1.1 خروجی معمولی و نرمال است. هرچه این رقم افزایش پیدا کند، کیفیت تصاویر بهتر میشود و البته GPU بیشتر کار میکند. در صورت کاهش این رقم تصاویر نرمتر شده و نرخ فریم بازی افزایش پیدا میکند. کیفیت تکسچرها: از میان بسیار کم تا بسیار زیاد قابل تغییر است. صافکردن تکسچرها: از میان بسیار کم تا بسیار زیاد قابل تغییر است. کیفیت Mesh: از میان کم تا بسیار زیاد قابل تغییر است و بر سطح جزئیات بازی اثر میگذارد. Anti-Aliasing: قابلیتهای FXAA، TAA، FXAA+TAA و SMAA قابل اتخاب هستند. Motion Blur: خاموش/روشن پردازش و رندرکردن جلوهها: از میان کم، متوسط و زیاد قابل انتخاب است و شدت و تراکم بخشی از جلوههای بصری خاص را کنترل میکند. Depth of Field: روشن/خاموش کیفیت سایه: از میان بسیارکم تا بسیارزیاد قابل تغییر است. سایههای داینامیک و پویا: روشن/خاموش ذخیره سایهها: روشن/خاموش. زمانی که روشن است سایههای اشیا ایستا و ساکن را در در حافظه ذخیره میشوند. انسداد محیط: از میان گزینههای خاموش، SSAO(متغیر)، HDAO و HBAO+ قابل انتخاب است. گزینه HBAO+ ویژگی مخصوص Nvidia است. Bloom Effect: روشن/خاموش Lens Flare: روشن/خاموش کیفیت حجم نورپردازی: از میان گزینههای خاموش، کم و زیاد قابل انتخاب است. این قابلیت شدت و کیفیت روشنایی داینامیک و پویای بازی را کنترل میکند. بازتابها: از میان گزینههای روشن، خاموش و متغیر قابل انتخاب است و برکیفیت بازتابهای فضای صفحهنمایش اثر میگذارد. Subsurface Scattering: روشن/خاموش Chromatic Aberration: روشن/خاموش رنگ محیط: از میان گزینههای SRGB و BT.709 قابل انتخاب است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.
3 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]