تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816955947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 100 پروژه عمرانی در اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجرای 100 پروژه عمرانی در اردبیل
شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر 100 پروژه بزرگ عمرانی توسط شهرداری اردبیل در حال اجرا است.
به گزارش جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در پرسمان و نشست تخصصی جمعی از جوانان فعال حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: ما کارهای فرهنگی را مقدم بر فعالیت‌های عمرانی می‌دانیم و به عنوان یک اولویت اعلام کردیم که نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تلاش برای تأمین زیرساخت‌های این حوزه با جدیت و تلاش بیشتر کار و برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام می‌دهیم. وی با بیان اینکه البته در این حوزه کار را یک بعدی نمی‌دانیم بلکه تلاشمان بر این است تا همسو با فعالیت‌های عمرانی به عنوان زیرساخت حوزه فرهنگی اقدامات مناسبی را در تقویت برنامه‌ریزی‌های حوزه فرهنگی انجام دهیم، تصریح کرد: در این باب احداث فرهنگسراها در اولویت جدی قرار گرفته به طوری که ما امسال موفق شدیم فرهنگسرای بانوان را تکمیل و راه‌اندازی کرده و برای افتتاح دو فرهنگسرا در مناطق اطراف شهر اردبیل برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم. شهردار اردبیل گفت: با افتتاح دو فرهنگسرا در اوایل سال آینده در اطراف شهر اردبیل نسبت به تقویت و توسعه برنامه‌های فرهنگی اقدام می‌کنیم تا از آثار مطلوب و مناسب فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه درست و صحیح استفاده کنیم.


لطف‌اللهیان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 100 پروژه در دست اجرا داریم که عمده این پروژه‌ها در مرحله تکمیل و بهره‌برداری هستند، افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم سرعت و کیفیت برنامه‌های ارائه شده را بالا ببریم. سازمان‌های مردم نهاد یاریگر شهرداری هستند شهردار اردبیل با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد که اغلب از جوانان پرتلاش و نخبه تشکیل شده همراه و یاریگر شهرداری هستند، بیان کرد: ما خوشحالیم که این سازمان‌ها دغدغه‌ها و مطالبات مردمی دارند که به صورت جدی نیز در اجرای طرح‌های مختلف ورود پیدا کردند. وی به اجرای طرح موفق پاکبان در ماه محرم و اربعین حسینی توسط سازمان‌های مردم نهاد با مشارکت شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این طرح نتایج خوبی را به همراه داشته به طوری که بسیاری از استان‌ها با الگو گرفتن این طرح امسال در اجرای گسترده این طرح ورود پیدا کردند.


لطف‌اللهیان اضافه کرد: ما نیز در شهرداری اردبیل با کسب تجربه سال گذشته، امسال به شکل گسترده‌تر و با حضور اقشار مختلف مردم اعم از جامعه مهندسان، پزشکان و... تلاش کردیم تا طرح پاکبان را به صورت گسترده اجرایی و عملیاتی کنیم. وی با یادآوری اینکه شهرداری مصمم به همکاری با سازمان‌های مردم نهاد است چرا که این مجموعه‌ها با فراهم شدن زیرساخت‌های حوزه فرهنگی به کار عملیاتی روی می‌آورند، اظهار کرد: ما معتقدیم در مدیریت شهری هیچ پروژه‌ای بدون همراهی و همکاری مردم به نتیجه نمی‌رسد چرا که مشارکت مردم بدون نظر انتفاعی می‌تواند نقطه تقویتی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف عمرانی و خدماتی باشد.





تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن