تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816983934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قبور امامزادگان طاهر و مطهر(ع) هم‌سطح‌سازی می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قبور امامزادگان طاهر و مطهر(ع) هم‌سطح‌سازی می‌شوند
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان از برگزاری مراسم کلنگ‌زنی طرح هم‌سطح‌سازی قبور امامزاده طاهر و مطهر (ع) در گرمسار خبر داد و گفت: بقعه این امامزادگان که مورد توجّه اهالى منطقه است در حومه شهر گرمسار واقع شده و ساختمان بقعه شامل دو مقبره جداگانه و متعلّق به امامزادگان طاهر و مطهّر است که قدمت تاریخى آن به دورة قاجار مى‏رسد.

 حجت‌الاسلام رضا نفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بقعه به ثبت ملی رسیده اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه وقف، عملیات طرح هم‌سطح‌سازی قبور امامزادگان طاهر و مطهر (ع) گرمسار با حضور جمعی از مسؤولان و مردم آغاز شد.

وی افزود: این مراسم یکی از برنامه‌های اجراشده توسط مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان بود که به مناسبت دهه وقف در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان ادامه داد: هم‌سطح سازی قبور مطهر این دو امامزاده در زیبایی این بقعه متبرکه، جذب زائران و آسایش و رفاه آنان نقش مهمی دارد. ضمن اینکه این هم‌سطح سازی فرآیند نظافت بقعه را نیز تسهیل می‌کند.

وی تصریح کرد: همزمان با این پروژه عمرانی، عملیات ساخت سردر ورودی امامزاده عبدالله (ع) آرادان و ساخت و نصب در و پنجره ورودی امامزاده عاقب (ع) ایوانکی نیز در حال اجراست که برای پیشرفت بهتر و سریع‌تر کار، نیازمند کمک و مساعدت خیران و نیکوکاران عزیز هستیم.

نفری تصریح کرد: در سال جاری در زمینه عمرانی اقدامات خوبی در بقاع متبرکه سطح دو شهرستان انجام شده است که از آن جمله، می‌توان به هم‌سطح‌سازی قبور و ساخت سالن چندمنظوره امامزاده علی‌اکبر (ع)، تعمیر و بازسازی امامزاده خلیل‌الله (ع)، سفیدکاری شبستان و نمای بیرونی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) در آرادان و ساخت سردر ورودی امامزاده پنج تن (ع)، آینه‌کاری شبستان امامزاده شمس‌الدین (ع)، و مرمت و احداث جاده دسترسی و احداث سرویس بهداشتی امامزاده شاهزاده حسین (ع) در گرمسار اشاره کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان ضمن تقدیر از خیرانی که تاکنون در جهت اجرای پروژه‌ها با این مجموعه همکاری کرده‌اند، از سایر خیران نیکوکار نیز درخواست کرد تا با مشارکت در اجرای برنامه‌های عمرانی و فرهنگی، توشه‌ای برای قیامت خویش ذخیره کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان همچنین از برگزاری نشست یاوران وقف قرآنی با حضور مربیان و مؤثران قرآنی در گرمسار خبر داد.

حجت‌الاسلام نفری گفت: این نشست با حضور کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، مربیان و فعالان قرآنی و با هدف ترویج فرهنگ وقف به‌ویژه وقف قرآنی در محل اداره اوقاف گرمسار برگزار شد.

وی افزود: سنت حسنه وقف یکی از اموری بوده که در دین مبین اسلام و حتی سایر ادیان الهی بسیار مورد سفارش و تأکید قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آردان یادآور شد: یکی از مأموریت‌های مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه، فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ وقف است و در این راستا، اقدامات خوبی در سطح کشور صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز فعالیت‌های خوبی در زمینه گسترش فرهنگ وقف صورت گرفته است که حاصل این تلاش‌ها، ثبت 17 مورد وقف جدید بود که در همین زمینه، یکی از بانوان واقف و نیکوکار به‌عنوان واقف برگزیده سال از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه مورد تقدیر قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آردان اضافه کرد:‌ در سال 95 نیز چندین فقره وقف دیگر به ثبت رسیده است و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد ثبت وقف‌های جدید منطبق با نیازهای روز جامعه باشیم.

نفری ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های اصحاب وقف شهرستان در جهت ترویج این سنت حسنه، خاطرنشان کرد: افزایش و حفظ و حراست از موقوفات بدون همکاری مردم و به‌ویژه خیرین نیکوکار قابل تحقق نیست و باید تلاش کنیم تا فرهنگ وقف در جامعه نهادینه شود.

وی در پایان افزود: همکاری و تعامل مردم و مسؤولان با اصحاب وقف موجب اتحاد و همدلی بیشتر و پیشبرد بهتر اهداف مجموعه خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن