تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819641366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاره دورتموند ساز جدایی کوک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مهاجم گابنی و سرشناس دورتموند از احتمال جدایی خود از این تیم در پایان فصل خبر داد.
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از DPA، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره جدایی او از دورتموند به گوش می‌رسد پیر اوبامیانگ مهاجم گابنی این تیم است.
اوبامیانگ از چند تیم بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد. او در فصل جاری هم عملکرد درخشانی با دورتموند داشته و توانست در دیدار اخیر برابر مونشن گلادباخ دو گل به ثمر برساند تا تعداد گل‌های خود را در فصل جاری به عدد 15 برساند.


او درباره احتمال جدایی خود از دورتموند گفت: نمی‌دانم که آیا در پایان فصل در دورتموند می مانم یا راهی تیم دیگری می شوم. چیزی مشخص نیست. در شرایط کنونی تنها می خواهم بازی کنم و نهایت تمرکز خود را روی دورتموند بگذارم. می‌خواهم بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارم و الان زمان تصمیم‌گیری نیست.

ستاره دورتموند ساز جدایی کوک کرد
 

اوبامیانگ بارها تاکید کرده که دوست دارد در رئال مادرید بازی کند و با کریستیانو رونالدو همبازی شود.
او در پایان سخنان خود گفت: فصل قبل توانستیم قبل از اینکه سال میلادی فرا برسد 18 گل به ثمر برسانم و امیدوارم که در فصل جاری هم چنین اتفاقی تکرار شود و سه گل دیگر به ثمر رسانم. نیم فصل دوم باید بهتر ظاهر شوم چرا که دیدارها هم بسیار حساس می شود.

۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن