تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820659701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبه مجلس سنا نقض برجام است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: کارشناس مسائل راهبردی گفت: مصوبه اخیر مجلس سنای آمریکا در بحث تمدید تحریم ها بر اساس متن برجام نقض برجام است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهدی محمدی در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما افزود: ما در این بحث با وجود اختلاف نظرهای سیاسی که در کشور داریم هیچ اختلافی نداریم و دولت، دیپلمات ها و منتقدان برجام همه اتفاق نظر دارند که امروز با نقض برجام از طرف آمریکا مواجهیم.
وی گفت: برجام به چهار طریق می تواند نقض شود که یک مورد آن اعمال یا معرفی تحریم های جدید مرتبط با هسته ای است که در یک سال و نیم گذشته شش ـ هفت تحریم جدید مرتبط با هسته ای در حوزه موشکی بر ما اعمال کردند. 
محمدی افزود: وقتی که قانونی خود به خود منقضی می شود و آن را مجدد احیاء می کنند به معنای تحریم جدید است. 
وی گفت: یکی دیگر از راه های نقض برجام این است که قوانین تبعیض آمیزی تصویب شود که جانشین تحریم هایی شود که در برجام نقض شده و راه دیگر نقض برجام این است که تحریم های تعلیق شده برجام به شکل دیگری اعمال شود و چهارمین راه نقض برجام این است که در روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها اخلال ایجاد شود. 
این کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به اینکه بر اساس متن برجام به راحتی می توان استدلال کرد که برجام نقض شده است افزود: دولت آمریکا در دو ـ سه روز گذشته حرف هایی متفاوت با شش ـ هفت ماه گذشته زده است و آقای کری سه روز پیش که می خواست با سنا لابی کند آخرین حرفش این بود که با تمدید این تحریم ها گرفتاری ایجاد می شود و استدلال آمریکایی ها این است که تعهد برجام این نبود که قانونی وضع نشود و می گویند قانونی را تمدید می کنیم و بعد بخش های مرتبط با برجام را به حالت تعلیق درمی آوریم.
محمدی در رد این استدلال گفت: آمریکایی ها طبق برجام موظف بودند که رگولاتوری جدیدی در این حوزه وضع ...
[ مشاهده متن کامل مصوبه مجلس سنا نقض برجام است در واحد مرکزی خبر ]اخبار پیشنهادی:





یکشنبه ، ۱۴آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن