تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814271886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش نیوزیلند برای گسترش روابط تجاری و صنعتی با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه اطلاعات: فعالان اقتصادی بخش خصوصی ایران و نیوزیلند برای گسترش روابط تجاری و صنعتی، کارگروه ویژه تشکیل می دهند.
آقای "تد مک کلی" وزیر تجارت نیوزیلند که در رأس یک هیات 20 نفره تجاری و صنعتی به ایران سفر کرده است، دیروز در همایش فرصت های تجاری دو کشور در تهران از سرمایه گذاری مشترک در اقتصاد ایران استقبال کرد.
به گزارش خبرنگارما، دکتر پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در این همایش پیشنهاد کرد: به منظور بررسی فرصت های همکاری مشترک و حوزه هایی که دو کشور قابلیت کار و سرمایه گذاری دارند، کارگروه ویژه ای تشکیل شود.
وی سطح فعلی حجم مناسبات اقتصادی بین دو کشور را با توجه به پتانسیل های موجود، غم انگیز توصیف کرد و گفت: عصر جدیدی در اقتصاد ما شروع شده است. طی 18 ماه اخیر بیش از 200 هیات اقتصادی از کشورهای توسعه یافته به ایران سفرکرده اند و بخش خصوصی ایران آماده همکاری و سرمایه گذاری مشترک با کشورهای خارجی برای کشف فرصت های دست نخورده است.
سلطانی، رفع موانع بانکی، تسهیل سفر فعالان اقتصادی و افزایش همکاری ها در زمینه های خدماتی را خواستار شد و افزود: بیشتر مناسبات اقتصادی دو کشور تاکنون مربوط به مبادله کالا بوده است.
اما در زمینه خدمات و سرویس های باکیفیت فرصت های کار مشترک و استفاده از تجربیات نیوزلند فراهم است.
وی خواستار رفع موانع بانکی و شروع ارتباطات بانک های دو کشور برای تسهیل مناسبات اقتصادی شد و افزود: هزینه انجام مبادلات بانکی چون معمولاً به صورت غیرمستقیم صورت می گیرد، 3 تا 4 درصد گران تر از دیگر کشورها برای فعالان اقتصادی ایران تمام می شود که امیدواریم این موضوع با ایجاد ارتباط بین بانک های دو کشور برطرف شود. نایب ...
[ مشاهده متن کامل تلاش نیوزیلند برای گسترش روابط تجاری و صنعتی با ایران در روزنامه اطلاعات ]اخبار پیشنهادی:





شنبه ، ۱۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن