تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798523822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأكيد رئيس جمهور بر توسعه سمن ها در مبازه با اعتياد/ عزم و اراده رهبر معظم انقلاب مسئولان را در مبارزه با اعتياد حساس كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تأكيد رئيس جمهور بر توسعه سمن ها در مبازه با اعتياد/ عزم و اراده رهبر معظم انقلاب مسئولان را در مبارزه با اعتياد حساس كرد
قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به آخرين جلسه اين ستاد در حضور رئيس جمهور گفت: ايشان تأكيد زيادی بر توسعه سمن ها در مبارزه با اعتياد دارد.





تأكيد رئيس جمهور بر توسعه سمن ها در مبازه با اعتياد/ عزم و اراده رهبر معظم انقلاب مسئولان را در مبارزه با اعتياد حساس كرد
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستين همايش ملی صيانت و گفتمان‌سازی اجتماعی‌شدن مبارزه با موادمخدر، اقدام و عمل در سازمان‌های مردم نهاد صبح امروز( شنبه) با حضور نمايندگان ٢ هزار سازمان مردم نهاد مرتبط با مبارزه با اعتياد در سالن اجلاس سران برگزار شد که در ابتدای اين همايش علی مويدی قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به لزوم كاهش آسيب‌های اجتماعی با تقدير از همراهی سمن ها در مبارزه و پيشگيری از اعتياد اظهار داشت: با حضور پررنگ و موثر سمن ها حتما در آينده شاهد اقدامات جدی و اثرگذار در كاهش اعتياد خواهيم بود.


قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: مردمی‌كردن اين مبارزه نيازمند ايجاد زيرساخت‌های علمی و فنی است و بهره‌گيری از توانمندی‌های مردم نيازمند دانش تخصصی است.


وی ادامه داد: اين مهم بدون گفتمان‌سازی قطعا به نتيجه نخواهد رسيد و برای كاهش تقاضای موادمخدر و اجتماعی شدن اين مبارزه در سطح كلان، زيرساخت‌ها فراهم شده است.


مويدی با اشاره به سياست ابلاغی رهبری گفت: بر اساس اين سياست ما موظف به كاهش ٢٥ درصدی اعتياد تا پايان برنامه ششم هستيم كه دستيابی به اين هدف نيازمند برنامه ريزی در تمام حوزه ها از جمله كاهش تقاضا و كاهش عرضه است.


وی خاطرنشان كرد: اين مهم قطعا بدون مشاركت مردم امكان‌پذير نخواهد بود لذا تلاش خواهيم كرد با گفتمان سازی و بهره مندی از نظرات صاحب‌نظران، ضرورت های اين حوزه را تببين كنيم.


مويدی اضافه كرد: رويكرد ستاد مبارزه با مواد مخدر رويكردی اجتماعی است و در سال های اخير با اولويت قراردادن اين بخش تلاش شده با استفاده از قابليت های اين حوزه، گام‌های موثری برداشته شود.


وی گفت: ما با لطف خدواند می توانيم شاهد تحول و شتاب در كاهش آسيب‌های اجتماعی باشيم.


به گفته مويدی برگزاری سه جلسه مقام معظم رهبری با روسای قوا در حوزه مبارزه با آسيب‌های اجتماعی، حساسيت در اين حوزه را افزايش داده است.


وی در ادامه خاطرنشان كرد: ما معتقديم برای اثربخشی در اين مبارزه، استفاده همه جانبه از توانمندی‌های ارزشمند مردم  لازم است و امروز 2 هزار سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با اعتياد در حال فعاليت هستند و اين نشان از قابليت بالای اين بخش دارد.


قائم مقام دبيركل مبارزه با موادمخدر گفت: در آخرين جلسه ستاد با رئيس جمهور، وی نيز تأكيد ويژه‌ای بر اجتماعی‌شدن اين مبارزه داشتند و اميدواريم اين هماش ملی بتواند راهی را برای شكوفايی خلاقيت های اين سازمان های مردم نهاد باز كند.


انتهای پيام/






۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن