تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوسانات بازار ارز، قیمت سکه را سینوسی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: در حالی قیمت سکه در ابتدای هفته گذشته معادل یک میلیون و ۱۱۴ هزار تومان بود، در پایان هفته با افزایش ۱۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۱۲۴ هزار تومان رسید، اما با قطع این روند امروز قیمت هر عدد سکه با کاهش ۹ هزار تومانی به رقمی حدود یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی‌آرای – رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، با اشاره به این‌که شرایط بازار داخلی با وضعیت بازار جهانی فرق می‌کند و روابط بین دلار و سکه از بازار جهانی متمایز است، اظهار کرد: هر نوسان یا افزایش قیمت دلار در بازار داخل بر روی قیمت طلا منتقل می‌شود و ما شاهد حرکت نوسانی قیمت سکه طی یک هفته گذشته در بازار بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در مورد نوسانات قیمت ارز باید اشاره کنیم که این تغییرات به مدت سه هفته آغاز شده و به قبل از انتخابات آمریکا باز می‌گردد به گونه‌ای که دامنه نوسانات ظرف یک ماه اخیر معادل ۱۸۰ دلار بوده که طی هشت الی ۹ ماهه گذشته بی‌سابقه است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان این‌که قیمت جهانی طلا در سه هفته گذشته روند نزولی داشته، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت فعلی طلا مشخص است و از نرخ بهره آمریکا و قیمت دلار تاثیر می‌پذیرد. علاوه بر این نشست اوپک هم باعث افزایش قیمت طلا و کاهش قیمت دلار شده به گونه‌ای که طی هفته گذشته شاهد افزایش ۲۰ دلاری قیمت طلا بوده‌ایم.

کشتی‌آرای با اشاره به وضعیت بازار داخلی عنوان کرد: طی چند روز گذشته دلار شرایط نوسانی را تجربه کرده است که تاثیر عمده‌ای بر روی قیمت طلا داشته است، اما آنچه باید در مورد بازار طلا و سکه عنوان کنیم این است که تقاضای چندانی در بازار وجود ندارد و فاصله معنادار قیمتی بین بازار داخلی با قیمت جهانی ایجاد شده است.




۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن