تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر «معمای شاه»: چون اسم شاه در سریال آمده مخالفان گارد می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:
بازیگر «معمای شاه»: چون اسم شاه در سریال آمده مخالفان گارد می گیرند

میزان نوشت: نرگس محمدی، بازیگر «معمای شاه» از ویژگی های این سریال تاریخی می گوید و از مخاطبان می خواهد این مجموعه را تا آخر دنبال کنند.
نرگس محمدی گفت: «یکی از ویژگی های سریال های تاریخی به تصویر کشیدن بخش های پنهان تاریخ است.»
او با بیان این مطلب افزود: «برای من بخشی از تاریخ و علت شکل گیری انقلاب، همواره سوالی بی پاسخ بود. به این دلیل که همه اطرافیانم مسائل و وقایع متداول را می دانستند و از پشت پرده برخی وقایع بی اطلاع بودند. بنابراین زمانی که من فیلمنامه این کار را خواندم، خیلی چیزها برایم روشن شد.»
این بازیگر سینِما و تلویزیون خاطرنشان کرد: «معتقدم مردم هم باید سریال «معمای شاه» را تا پایان دنبال کنند و زود سریال را نقد نکنند. کار باید پیش برود، قضاوت کردن با دیدن قسمت هایی از کار درست نیست.»
او به دلایل مخالفت عده ای با این مجموعه تاریخی پرداخت و عنوان کرد: «فکر می کنم چون به اسم شاه و به زندگی او پرداخته شده، عده ای گارد می گیرند.»
محمدی اضافه کرد: «این سریال به هر حال کار تاریخی است و قطعا بر اساس برداشتی از منابع و مستندات تاریخی و وقایعی که رخ داده، ساخته شده است، اما هر کسی از نگاه خودش تعریفی به این سریال دارد. آقای ورزی که از خودش وقایع را ننوشته و اتفاقات مبتنی بر تاریخ است. بنابراین نمی توان یک سویه به کاری به این عظمت نگاه کرد.»
این بازیگر خاطرنشان کرد: «حقیقتش این است که من مجموعه را دوست داشتم، اما برخی مخالفت ها هم طبیعی است و منحصر به «معمای شاه» نمی شود. زمانی که من در «ستایش» بازی می کردم این سریال یک عده مخالف داشت و یک عده موافق. به هر حال تلویزیون مخاطبان بسیاری دارد و راضی کردن همه مخاطبان کار راحتی نیست.»
او تصریح کرد: «از مردم می خواهم که این سریال را تا پایان دنبال کنند و از نگاه و دید خودشان به سریال نقد نداشته باشند.»
57243
[ مشاهده متن کامل بازیگر «معمای شاه»: چون اسم شاه در سریال آمده مخالفان گارد می گیرند در خبر آنلاین ]اخبار پیشنهادی:




بازیگر «معمای شاه»: چون اسم شاه در سریال آمده مخالفان گارد می گیرند






سه شنبه ، ۹آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن