تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816689797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت الاسلام رئیسی: آمریکا عامل اصلی حادثه تروریستی حله عراق بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حجت الاسلام رئیسی: آمریکا عامل اصلی حادثه تروریستی حله عراق بود
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دست پلیدی که در شهر حله جان زائران اربعین حسینی (ع) را گرفت، در حقیقت دست آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم مرتجع آل سعود بود که از آستین تروریسم تکفیری بیرون آمد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی یکشنبه شب در آیین تجلیل از شهدا و جان باختگان مسیر زیارت در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی افزود: حمله گروه تکفیری تروریستی داعش به زائران حسینی در حله عراق، نشان از درمانگی استکبار دارد.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تروریست‌های تکفیری داعش را دست پروردگان اسرائیل و آمریکا خواند و بیان کرد: یک عده انسان جاهل، نادان و فریب خورده تکفیری به ابزار دستی برای آمریکا و صهیونیسم تبدیل شده‌اند تا در جامعه اسلامی جنگ، خونریزی، کشتار و تفرقه ایجاد کنند.

حجت الاسلام رئیسی افزود: آنان از یک سو ارتش‌ های مسلمان را تضعیف می‌ کنند و از سوی دیگر تلاش دارند چهره منور اسلام را مخدوش کنند.
وی اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل تنها کسانی هستند که از وقایع سوریه، عراق و یمن نفع می‌برند و توطئه پلید و شوم صهیونیسم به روشنی در خونریزی‌ها و جنایات جهان اسلام مشاهده می ‌شود.
وی تصریح کرد: به طور قطع جامعه اسلامی با تاسی به قرآن، سیره رسول اکرم (ص)، آموزه‌ های اهل بیت طاهرین (ع) و بصیرت می‌ تواند متحد، منسجم و ید واحده شود.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروزی و نصرت الهی از آن ملتی است که در راه خدا ایستادگی و پایمردی داشته باشد و نشانه ‌های مدد الهی در اقتدار و شوکت کشور قابل مشاهده است.
حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: رمز عزت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی اطاعت از امر خدا و آموزه‌های رسول اکرم(ص) است.

وی افزود: با نگاهی گذرا به کشورهای جهان و حوادث سال‌های اخیر در‌می‌ یابیم که کشورها و ملت ‌هایی دچار خسران، زیان و سیر قهقرایی و ارتجاعی شده ‌اند که دوستی با کفار و مستکبران را بر دوستی با خدا و رسول او ترجیح داده ‌اند.

وی ادامه داد: آنچه امروز رژیم آل سعود به عنوان استمرار راهبردی استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه، انجام می ‌دهد در راستای رضا و خشنودی مستکبران عالم و نظام سلطه است و از هیچ ظلم و ستمی به ملت خود و ملل مسلمان برای جلب توجه کفار فروگذار نیست.
تولیت آستان قدس رضوی پیروری کفار و منافقان را دلیل بروز روحیه جاهلی و طی سیر ارتجاعی و قهقرایی در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: خداوند متعال دلیل بازگشت مسلمانان به دوران جاهلیت پیش از اسلام را پیروی و اطاعت آنان از کفار معرفی می‌ کند.

رئیسی اظهار کرد: جامعه اسلامی اگر مبتلا به اطاعت ‌پذیری و پیروی از کفار، مستکبران و انسان‌ های ملحد شد و رضای الهی و اطاعت از آموزه‌ های نبوی و هادیان ثقل را به حاشیه راند، آن گاه است که اسلامیت را از دست داده و به دوران جاهلیت باز می گردد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در باره جهاد کبیر گفت: مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر ظلم، جهاد کبیر است و این از اصول اسلامی و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است؛ جامعه اسلامی نمی ‌تواند خود را مسلمان بداند اما از آموزه‌ های اسلامی پیروی نکند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به حادثه غم انگیز برخورد 2 قطار مسافربری در محور ریلی سمنان- مشهد و طلب شفای عاجل برای مجروحان و آسیب ‌دیدگان این حادثه دلخراش گفت: وجه مشترک جان باختگان 2 حادثه برخورد قطار و حمله تروریستی شهر حله؛ شوق زیارت و پای گذاشتن در مسیر به واسطه عشق و محبت به ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود.




منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
تسلیت دبیرخانه مجلس خبرگان در پی درگذشت آیت‌الله شاهرخی
کنایه دبیرکل موتلفه به مطهری: اهل فتنه با داستان کنسرت در مشهد شروع کردند و به لغو سخنرانی رسیدند
شورای نگهبان شهادت زائران اربعین و حادثه قطار سمنان را تسلیت گفت
باهنر: در طول تاریخ از هر دو حزب آمریکا ضربه خورده‌ایم
آيت الله هاشمي: از مسئولان مربوطه انتظار بررسی حادثه تصادف دو قطار را داریم



۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن