تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821187926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی های ایران در قبال تصمیم آمریکایی ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان انرژی اتمی، از برگزاری نشست کمیته نظارت بر برجام به ریاست رئیس جمهوری خبر داد و گفت: پیش بینی های لازم برای تصمیم های احتمالی آمریکایی ها درباره تمدید تحریم انجام شده است.

علی اکبر صالحی روز دوشنبه در حاشیه ششمین سالگرد شهادت مجید شهریاری دانشمند هسته ای، در جمع خبرنگاران درباره اقدام اخیر آمریکا برای تمدید تحریم ها علیه ایران، اظهار داشت: پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب، کمیته نظارت بر برجام جلسه ای داشتند و به تفصیل درباره تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران بحث هایی شد.
 

وی افزود: همانطور که می دانید تمدید تحریم ها مراحلی دارد. الان در کنگره تصویب شده بعد باید به سنا برود و در آخر به امضای رئیس جمهور برسد. بنابراین اگر تمام این مراحل را طی کند و بخواهد عملیاتی شود آن وقت قطعاً نقض برجام است و خود آمریکایی ها هم اذعان کرده‌اند که با تمدید تحریم ها برجام نقض شده است.
 

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه این موضوع به تفصیل در این کمیته‌ برجام به ریاست دکتر روحانی بحث شد و پیش بینی های لازم انجام شده است، ادامه داد: اما تصمیمات در زمان مقرر و پس از ارزیابی، رصد و تحلیل تصمیمات آمریکایی ها اجرایی خواهد شد.
 

صالحی با تاکید بر اینکه این موضوع به جدیدت مد نظر است، درباره بازگشت پذیری ایران به شرایط قبل از برجام توضیح داد: ما پیش بینی های لازم را در این زمینه کرده ایم و به اعتبار اینکه نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد وقتی وارد مذاکرات شدیم همواره در نظر داشتیم که اگر روزی برجام به هم بخورد، بازگشت به حالت اولیه را برنامه ریزی کرده ایم.
 

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه برخی تصمیمات و مسائل را نمی توان علنی اعلام کرد، افزود: مقام معظم رهبری یک بار فرمودند که تدابیری اندیشیده شده است تا ما طی یک سال و نیم به یک حجم قابل توجهی از ظرفیت غنی سازی برسیم.




۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن