تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798603172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش زمین با کاربری فضای سبز، یک تخلف است/ شهرداری آماده روزهای پربارش باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فروش زمین با کاربری فضای سبز، یک تخلف است/ شهرداری آماده روزهای پربارش باشد
در جلسه 307 شورای شهر تهران موضوعات مختلفی مانند فروش زمین با کاربری فضای سبز، هزینه فاقد گزارش مالی در شهرداری، سرگردانی مردم در بزرگراه ارتش و تذکر به شهرداری برای آمادگی در روزهای پربارش عنوان شد.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان جلسه 307 شورای شهر تهران، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه تروریستی در شهر حله عراق اظهار داشت: ما به استکبار جهانی می‌گوییم این قبیل اقدامات نه تنها مانع حضور مردم در اجتماع میلیونی راهپیمایی اربعین نمی‌شود بلکه سبب حضور پر شورتر مردم خواهد شد.


چمران در ابتدا با یادآوری گرامی داشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج را گرامی می‌داریم، بسیجی که شجره طیبه ی انقلاب اسلامی است و امروز ثمره آن را در کشورهای اسلامی شاهد هستیم.


وی ادامه داد: امروز در لبنان، عراق، سوریه و یمن با اتکا به همین نیروهای مردمی است که شاهد پیروزی های مداوم هستیم، ریشه این پیروزی ها این نیروهای مردمی است .


چمران افزود: امیدواریم بسیج همواره با بصیرت بیشتر در کشورمان و سایر کشورهای دیگر پیش رود و شاهد پیروزی‌های مدوام در صحنه های بین المللی باشیم .


رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اجتماع عظیم مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: همایش بزرگ راهپیمایی اربعین و حضور میلیونی مسلمانان بار دیگر نشان داد، مسلمانان و شیعیان پیرو مکتب امام حسین هستند، همایشی که در جهان نظیر نداشته و نخواهد داشت.


چمران تصریح کرد: در ایام برگزاری این همایش بزرگ اسلامی، استکبار جهانی سکوت اختیار کرده و خبری از آن را منعکس نکرد چرا که انعکاس این حادثه بزرگ بی شک به نفع آن‌ها نخواهد بود اما ما شاهد بودیم که این حادثه بی نظیر پر بار تر از همیشه از سوی مسلمانان برگزار شد، حضور 20 میلیون زائر در کربلا و در ایام اربعین یک حضور گسترده و غیر قابل انکار است برای کسانی که صاحب عقل و عدل هستند.


وی اظهار داشت: این حضور میلیونی بیش از پیش همبستگی ملت های مسلمان را به منصه ظهور گذاشت و یاد آور زیارت مزار سید الشهدا در اولین اربعینی بود که توسط خاندان این امام همام برگزار شد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در کنار این همایش بزرگ مسلمانان حادثه تروریستی در شهر حله رخ داد که ناشی از عصبانیت تکفیری‌ها ، تروریست ها و استکبار جهانی از اجتماع عظیم حسینی بود، آنان که تاب چنین رخدادی را نداشتند و دست به این اعمال وحشیانه زدند، این حادثه را به ملت مسلمان و خانواده داغدار هموطنانی که به شهادت رسیدند تسلیت عرض می کنیم.


چمران با اظهار محکومیت این جنایت گفت: ما این حادثه را محکوم می کنیم و به استکبار جهانی می گوییم این حادثه های تروریستی نه تنها جلوگیر حضور مردم نیست بلکه قطعا حضور مردم را چشمگیرتر از قبل می کند مانند حادثه سامرا که بعد از واقعه تروریستی مردم حضوری انبوه تر در سامرا داشتند.


وی همچنین به حادثه برخورد دو قطار در روز جمعه اشاره کرد و افزود: حادثه برخورد دو قطار در دامغان و سمنان و کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان که در بین آنان عده‌ای از زوار امام رضا (ع) نیز حضور داشتند، امیدواریم که دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند هم حادثه تروریستی شهر حله توسط وزارت امورخارجه و هم حادثه برخورد دو قطار توسط مسئولان داخلی باید پیگیری شود.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین درگذشت مرجع عالی قدر آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت و خاطر نشان ساخت: آیت الله موسوی اردبیلی از همراهان امام و همرزمان شهید بهشتی بودند و مدتی نیز ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشتند، در گذشت این مرجع عالیقدر را نیز تسلیت می گوییم.


چمران همچنین درگذشت سلیم موذن زاده اردبیلی را نیز تسلت گفت و ابراز داشت: مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی از ذاکرین اهل بیت و فردی  بود که با صوت خوش الحان خود همه را مجذوب می کرد و مداحی های بی نظیری در ثنای خاندان عصمت و طهارت داشت، مرحوم موذن زاده بعد از 80 سال دعوت حق را لبیک گفت و در صدق بارگاه امام حسین به ملکوت اعلی پیوست.


چمران همچنین با اشاره به هفتم آذر ماه روز "وقف" گفت: هفتم آذر ماه روز وقف است ، یکی از مسائل مهم اقتصادی کشور که از نمونه های بی بدیل فقه اسلامی و فقه شیعه است، وقف یکی از راه هایی است که موجب تعدیل ثروت و جلوگیری از انباشت ثروت می‌شود و می‌توان با آن خرابی های کشور را ترمیم کرد، امیدواریم این سنت حسنه همچنان فراگیر باشد و موجب آبادانی‌های فراوان در کشور گردد.


وی یاد آور شد : امروز همچنین روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نیروی دریایی که با شهامت در همان اولین روزهای جنگ تحمیلی نیروی دریایی عراق را از کار انداخت و آن‌ها نتوانستند تا پایان جنگ قد علم کنند، امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توانسته تا کنار اقیانوس اطلس هم پیش رود و این حاکی از عزم راسخ این دلاور مردان دارد.


وی همچنین فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و نیز شهادت جانسوز امام رضا (ع) را به امام زمان (عج) پیشگاه مقام معظم رهبری و همه ی مسلمانان تسلیت گفت .


*شهرداری تهران نبود در مهران فاجعه رخ می داد


اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساماندهی معابر فرعی شهر با مشارکت بیشتر شهروندان میسر خواهد شد، گذاشتن مخازن شن و ماسه در این معابر و در دسترس بودن آن‌ها برای شهروندان یکی از این راه ها است.


وی با اشاره به همایش پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: همچنان‌که راهپیمایی عظیم و میلیونی مسلمانان در اربعین و در جوار مرقد امام حسین (ع) باید مورد ستایش قرار گیرد، راهپیمایی جاماندگان اربعین در نقاط مختلف کشور نباید فراموش شود.


وی با تقدیر از عملکرد شهرداری تهران در خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا گفت: زحمات شهرداری تهران به ویژه در کربلا جای تقدیر دارد، همچنین اقدامات شهرداری تهران در مرز مهران نیز بسیار ارزنده بود چرا که اگر شهرداری تهران نبود شاید فاجعه ای رخ می داد.


رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به وضعیت ترافیکی شهر در روزهای بارندگی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول بارش کمی خدمات دچار وقفه بود اما در مرحله دوم بارش برف خدمات شهری بسیار خوب و ارزنده عمل کرد.


شاکری خاطر نشان ساخت: در چنین روزهایی آنچه موجب گرفتاری شهروندان می شود صعب العبور بودن معابر فرعی است. باید تدبیری اندیشید تا شهروندان در این معابر به ویژه معابر شیب دار دچار زحمت نشوند.


وی افزود: شهرداری نمی تواند در تمام این معابر حضور داشته باشد لذا مشارکت با شهروندان و نیز گذاشتن مخازن شن و ماسه در چنین معابری می تواند راهکار خوبی باشد. شهروندان وقتی به این مخازن دسترسی داشته باشند خود می توانند مسیر را باز کنند.


رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران یاد آور شد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز می بایست در چنین روزهایی اطلاع رسانی درستی به شهروندان ارائه دهد تا آرامش به شهروندان تزریق شود. در اطلاع رسانی صدا و سیما برخی معابر که باز بودند به نادرست مسدود اعلام شدند.


شاکری در پایان گفت: دو نکته دیگر قابل ذکر است، نخست آنکه در روزهای بحرانی تاکسیرانان عزیز باید حضوری گسترده تر در سطح شهر داشته باشند تا شهروندان دسترسی بیشتری به وسایل حمل و نقل داشته باشند. نکته دو نیز مربوط به پلیس راهور است در این روزها که آقای مهماندار سکان دار پلیس راهور تهران شده اند انتظار داریم پلیس در اعمال قانون در روزهای عادی جدییت بیشتری به خرج دهد تا در روزهای بحرانی دچار مشکل نشویم.


 *«یتیمخانه ایران» هولوکاست واقعی در ایران را به نمایش گذاشت


مجتبی شاکری، رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم «یتیمخانه ایران» بابت به تصویر کشیدن مقطعی از تاریخ ایران که اسناد محرمانه آن هنوز توسط انگلیس افشا نشده است، گفت: این فیلم در صدمین سالگرد قحطی بزرگ ایران که با از بین رفتن نیمی از جمعیت ایران، هولوکاست واقعی را رقم زد، به نمایش گذاشته شده است.


شاکری در جریان جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران از عکس العمل دولت با دو حادثه اخیر تصادف قطارهای مسافربری در سمنان و اقدام تروریستی داعش در عراق که به مرگ شماری از هموطنان منجر شد، تقدیر کرد.


وی به فوت سرکار خانم مرضیه حدیدچی(دباغ) در هفته گذشته اشاره کرد و با اشاره به شخصیت بزرگ و ارزنده این بانوی مبارز و انقلابی، پیشنهاد داد خاطرات او مبنای تولید آثار نمایشی اعم از فیلم و سریال شود تا سبک زندگی او به عنوان تراز زن ایرانی که در عرصه ها و موقعیت های مختلف اعم از مبارزات قبل از انقلاب، دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن ایفای نقش کرده است، به خوبی برای نسل جدید معرفی و قابل الگوبرداری شود.


شاکری ضمن گرامیداشت یاد حسن شایان فر، مدیر دفتر پژوهش های موسسه کیهان که هفته گذشت به خاک سپرده شد، اظهار کرد: این شخصیت ارزشمند کار تحقیقی و پژوهشی گسترده ای انجام داد که به تولید 58 جلد کتاب تحت عنوان مجموعه «نیمه پنهان» منجر شد و سرمایه بزرگی برای نسل جدید فراهم کرد که بتوانند درک صحیحی از نفوذ مدنظر مقام معظم رهبری داشته باشند و پیوند خود را با گذشته و فراز و فرودهای شخصیت ها و جریان های مختلف انقلاب و ضدانقلاب، بشناسند و درک کنند.


این عضو شورای شهر تهران با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خواستار گردآوری یک کاروان تمام عیار از شاخه های گوناگون هنری توسط سازمان فرهنگی و هنری شهر تهران در سال آینده، برای نظاره عظمت تمدنی اربعین که در حال تبدیل شدن از یک نهال به یک نهاد تاثیرگذار است شد تا مبنای تولید آثار هنری در این حوزه شود.


رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه ضمن تقدیر از ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم یتیمخانه ایران، تصریح کرد: این فیلم درست صد سال پس از قحطی بزرگ ایران که با توطئه انگلیس و حضور نیروهای اشغالگر ارتش بریتانیا و روسیه تزاری در ایران همزمان با جنگ جهانی اول رخ داد، تولید شده و مقطعی از تاریخ را به نمایش گذاشته است که کمتر به آن پرداخته شده است.


شاکری خاطرنشان کرد: در جریان این قحطی حدود 5/9 میلیون نفر از جمعیت 18 میلیون نفری ایران در آن دوران جان خود را به واسطه قحطی، وبا و طاعون از دست دادند و افسانه هولوکاست که یهودیان به واسطه آن از دنیا باج خواهی می کنند، در مرزهای ایران به صورت واقعی رخ داد.


وی با بیان اینکه اسناد محرمانه این رخداد هنوز توسط دولت انگلیس منتشر نشده است ضمن احترام به تعهد محمد قلی مجد و جعفر شهری در ثبت و ماندگاری این واقعه ، گفت: قضیه قحطی بزرگ ایران که به واسطه حضور نیروهای متخاصم بیگانه در کشور به رغم اعلام بی طرفی ایران در جنگ جهانی اول رخ داد، دادخواست بزرگی است که قابلیت طرح در مجامع حقوقی بین المللی را دارد و شهرداری تهران در بازنمایی این فاجعه قرن می تواند نقش آفرین و کارگردان نمادسازی های هنری توسط سازمان زیباسازی باشد.


وی با بیان اینکه پیش از این فیلم، سیمین دانشور در قالب رمان سووشون همین مقطع تاریخی را در شیراز به تصویر کشید، توصیه کرد نسل جدید علاوه بر تماشای یتیمخانه ایران، این رمان را نیز مطالعه کنند.


شاکری با تاکید بر اینکه نیازمند نورافکندن به زوایای پنهان تاریخ توسط نویسندگان و کارگردان ها در روایت هنری این قبیل رخدادهای مهم تاریخی هستیم، به نقل خاطره ای از سیمین دانشور پرداخت و اظهار کرد: سال 75 که مسوولیت دفتر ادبیات ایثار بنیاد جانبازان را برعهده داشتم از او به همراه جمع دیگری از نویسندگان برای بازدید از مناطق جنگی و طلاییه دعوت کردم. در آن دیدار دانشور که 80 سال سن داشت اعلام کرد به دلیل کهولت سن قادر به همراهی نیست اما یادآور شد که تعهد خود را به رزمندگان و جانبازان در رمان "جزیره سرگردانی" ادا کرده است.


*شهرداری به سرگردانی مردم در بزرگراه ارتش رسیدگی کند


رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پل های غیر همسطح بزرگراه ارتش موجب ترافیک و سردرگمی مردم شده خواهان رسیدگی هر چه سریعتر شهرداری به این امر شد .


سرخو با اشاره به حادثه برخورد دو قطار در سمنان، گفت : این حادثه تلخ را به بازماندگان تسلیت می گوییم و امیدواریم چنین حوادثی دیگر تکرار نشود .


وی ادامه داد : حرکت مدیر راه آهن جمهوری اسلامی ایران و استعفای وی در جهت عذر خواهی از مردم است و امیدواریم این رفتار و شهامت عذر خواهی از مردم تسری یابد .


وی در ادامه افزود :درهفته های گذشته شاهد افزایش حجم آلاینده ها بودیم که خوشبختانه با بارش های جوی کیفیت هوا تا حدودی بهبود یافت اما بارش نزولات جوی شاهد ایجاد برخی گره های ترافیکی نیز بودیم .


سرخو افزود : بخشی از این گره های ترافیکی به سبب عدم رعایت قوانین و نیز آماده نبودن خودروها بود که طبیعی است اما در بخشی از نقاط ترافیک غیر متعارف ایجاد شده بود .


رییس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت : یکی از این نقاط بزرگراه ارتش می باشد، در حالی که تا قبل از ایجاد پل های غیر همسطح شاهد ترافیکی روان در این محور بودیم اما با ایجاد این پل ها هم شاهد ایجاد گره های ترافیکی هستیم و هم شاهد سردرگمی مردم .


سرخو با بیان اینکه احداث این پل ها در برنامه پنج ساله دوم شهرداری نبوده تصریح کرد :در حال حاضر مردم برای پیدا کردن مسیر مورد نظرشان در این محور دچار سرگردانی شده اند و من از شهرداری می خواهم هر چه سریعتر به این وضع رسیدگی نماید.


*فروش زمینی با کاربری فضای سبز 


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس گزارش حسابرس، 30 میلیارد تومان تعهد مازاد بر اعتبار توسط شهرداری منطقه 4 انجام شده و این هزینه فاقد و تخلف است، گفت: شهرداری زمینی با کاربری فضای سبز به تعاونی یکی از نهادها واگذار کرده است.


رحمت الله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران در بررسی گزارش عملکرد مالی شهرداری منطقه 4 منتهی به سال 92، با بیان اینکه بر اساس ایرادات حسابرس شورا، موضوع سرمایه گذاری و مشارکت های مالی حاکی از عدم رعایت صرفه و صلاح و عدم صیانت از بیت المال است، تاکید کرد: به آقایان تدکر می دهیم نسبت به اصلاح رویه فعلی اقدام کنند.


وی ادامه داد: بر اساس بند 4-5 گزارش حسابرس، 30 میلیارد تومان تعهد مازاد بر اعتبار توسط شهرداری انجام شده، یعنی هزینه هایی که مجاز به انجام آن نبوده اند، انجام شده و برای فرار از این بن بست، این هزینه ها در حساب علی الحساب ثبت شده است. این تعهدات مازاد بر اعتبار، تخلف و فاقد محسوب شده و غیرقابل پذیرش است.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در بررسی گزارش عملکرد مالی شهرداری منطقه 6 منتهی به سال 92 نیز گفت: بند 2-7 این گزارش را به  تذکر به شهردار تبدیل می کنم، در این بند آمده که زمینی با کاربری فضای سبز به تعاونی یکی از نهادها فروخته و واگذار شده است.


حافظی اعلام کرد: اگر این زمین کاربری فضای سبز داشته با کدام مجوز واگذار و فروخته شده است؟ اگر این رویه ادامه داشته باشد امکان دارد در آینده شاهد فروش بوستان های دیگر شهر همچون جمشیدیه، ملت و لاله نیز باشیم .


وی اظهار کرد: اگر این زمین کاربری فضای سبز ندارد، توضیح داده شود که چرا با کاربری فضای سبز قیمت گذاری شده است. چرایی این نحوه واگذاری، تذکر بنده به شهردار تهران است.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس گزارش حسابرس شورا،  در موارد متعددی خرید املاک از اشخاص به قیمت مازاد بر قیمت کارشناسی شده وجود دارد، گفت: سوال اینجاست چرا این املاک فراتر از قیمت کارشناسی خریداری شده است.


*شهرداری اماده خدمت رسانی در روزهای پر بارش باشد


پرویز سروری رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت :در مسیر 100 کیلومتری پیاده روی زائرین هیچ کس لحظه ای گرسنه نماند و نیاز های افراد کامل بر طرف شد.


سروری با اشاره به خدمات شهرداری تهران به زوار حسینی در مراسم اربعین گفت : شهرداری تهران شایسته تقدیر است چرا که هم در طول مسیر راه پیمایی ، قبل از مرز و بعد از مرز اقدامات ارزنده ای انجام داده است.


وی افزود : ما شاهد بودیم که خدمات به زائران نسبت به سال های گذشته ارتقا پیدا کرده که هم از نظر کیفی و هم کمی مشهود بود.


سروری با تقدیر از موکب 828 منتسب به بسیج شهرداری تهران گفت : عده ای از بسیجیان دریا دل شهرداری تهران کاملا داوطلبانه در این حرکت خدا پسندانه شرکت کردند و با هزینه کرد شخصی و همه با انگیزه حسینی به زائران خدمت می کردند.


وی یادآور شد : در وجود همه این بسیجیان خستگی چند روز خدمت رسانی را می توانستیم ببینیم اما این دریادلان با روحیه انقلابی تنها خدمت رسانی به زائران مشغول بودند .


رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد : ما شاهد شکل گیری یک رزمایش بزرگ تاریخی بودیم ، رزمایشی که کیلومتر ها امتداد داشت و فکر نمی کنم کسی قادر باشد چنین حرکت لجستیکی را انجام دهد .


وی اضافه کرد : در طول مسیر هیچ فردی لحظه ای گرسنه نماند و هیچ کس نبود که نیازش برطرف نشده باشد ، اقدامات و خدمات شهرداری در حد اعلا صورت گرفته بود و مردم هم مشارکت داده شده بودند .


 سروری خاطر نشان ساخت : مردم انقلابی ما با این حرکت عظیم آمادگی خود را به امام زمان (عج) اعلام داشتند که خود را برای حادثه بزرگ آماده کرده اند .


سروری همچنین با اشاره به خدمت رسانی شهرداری تهران در روزهای پر بارش قبل ،خواستار آمادگی بیشتر مدیریت شهری شد .


محسن پیر هادی عضو هیات رییسه شورا نیز در این جلسه،گفت : اقدامات شهرداری تهران علاوه بر مسیر راه پیمایی در پشت مرز ها نیز با ایثار و فدارکاری بالا قابل مشاهده بود که جای تشکر دارد .


وی همچنین افزود : خدمات شورا و شهرداری به اقشار ضعیف چه در مسیر راهپیمایی و چه در روزهای سرد گذشته نیز قابل تقدیر است .


در حال تکمیل...






۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن