تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت انواع میوه در بازار


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
قیمت انواع میوه در بازار
قیمت انواع میوه در بازار رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار با بیان اینکه سرمای اخیر هیچ تاثیری بر افزایش قیمت ندارد گفت: سرما در شرق استان مازندران ۲۰ درصد از پرتقال تامسون و بخشی از کیوی را از بین برده است اما با توجه به حجم بالای تولید مرکبات در کشور افزایش قیمتی نخواهیم داشت.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسین مهاجران در خصوص تأثیرات احتمالی سرما بر روی قیمت محصولات کشاورزی اظهار کرد: سرما و برف هیچ تأثیری بر روی قیمت محصولات کشاورزی نداشته است. 
 
وی افزود:  در چهار روز گذشته تنها قیمت نارنگی هزار تومان افزایش‌یافته که دلیل آن پایان یافتن نارنگی پیش‌رس است زیرا قیمت نارنگی‌های فصلی کمی گران‌تر از پیش‌رس است. 
 
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار با اشاره به اینکه تولید پرتقال در کشور بسیار بالا است ادامه داد:  در سرمای روزهای گذشته  شمال کشور، خسارت به اندازه‌ ای نبوده  که بر روی قیمت‌های بازار تاثیر گذار باشد،  بلکه تنها در شرق استان مازندران 20 درصد از پرتقال تامسون و بخشی از کیوی را از بین رفته است.  
 
سرمازدگی‌ اخیر محصولات کشاورزی به حدی نیست که در بازار تاثیرگذار باشد 
 
وی تصریح کرد:  مرکبات غرب استان مازندران از سرمازدگی اخیر آسیب ندیدند و تنها بخشی از محصول شرق مازندران به خاطر موقعیت جغرافیایی آنجا محصولات کشاورزان دچار سرمازدگی شده است. 
 
مهاجران در خصوص نرخ انواع محصولات کشاورزی محصولات مختلف کشاورزی در بازار گفت: هرکیلوگرم نارنگی رسمی هزار و 500 تا 2 هزار تومان، لیمو شرین 2 هزار 500 تومان تا 3 هزار تومان؛ لیمو شرین  2 هزار تومان تا 2 هزار و 500 تومان، پرتقال شمال 2 هزار تومان تا 2 هزار و 500  تومان در میادن مرکزی میوه و تره بار تهران به فروش می‌رسد. 
 
وی افزود: هر کیلوگرم خیار بوته‌ای بوته‌ای 2 هزار و 500 تومان تا 3 هزار تومان، خیار رسمی هزار و 500 تومان تا 3 هزار تومان، سیب گلاب سمیران 3 هزار تومان، سیب سفید و قرمز هزار تومان  تا 3 هزار تومان و موز  2 هزار و 500 تومان تا 3 هزار و 800 تومان در میادین به صورت عمده به فروش می‌رسد. 
 
مهاجران در پایان گفت: هر کیلوگرم سیب زمینی در میادن میوه  600 تومان تا هزار تومان، گوجه‌فرنگی گلخانه‌های 4 هزار تومان، گوجه‌فرنگی رسمی هزار تومان تا 2 هزار و 500 تومان،  بادمجان 600 تا هزار و 200 تومان، هویج 800 تا هزار و 200 تومان، شلقم هزار و 400 تا 600 تومان،  هندوانه دزفولی 800 تومان تا هزار تومان است.
 
 


منبع: تسنیم


95/9/6 - 18:43 - 2016-11-26 18:43:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن