تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816596210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار یک اصلاح‌ طلب: به خواب خرگوشی نرویم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: هرگاه مردم پای صندوق‌های رأی آمده‌اند، اصلاحات پیروز شده‌ است؛ پس نباید در این دوره هم کار را راحت تصور کنیم و فکر کنیم روحانی پیروز است چون اگر کار را جدی نگیریم و پای صندوق‌ها نرویم، ممکن است کسی دیگر از صندوق بیرون بیاید.

شهاب‌الدين بي‌مقدار، در پاسخ به اين پرسش که با کنارگذاشتنِ احمدي‌نژاد از رقابت انتخاباتي سال آينده، روحاني ظاهرا رقيبی جدي در انتخابات نخواهد داشت، به «وقايع‌اتفاقيه» گفت: با توجه به شرايط فعلي و حذف احمدي‌نژاد، اصلاح‌طلبان و حاميان دولت بايد بيشتر مراقب باشند زيرا اين شرايط مي‌تواند نگران‌کننده باشد. نماينده تبريز در خانه ملت تصريح کرد: در اين شرايط، اصول‌گرايان مي‌توانند در سکوت، کارشان را انجام دهند و گزينه موردنظرشان را براي رقابت با آقاي روحاني آماده کنند پس بايد هوشيارانه شرايط را رصد کنيم.
عضو فراکسيون اميد افزود: معتقد هستم که بايد مراقب باشيم و به خواب خرگوشي نرويم. انتقاد از دولت، زياد و بيکاري جوانان مورد نقد است. بايد بااين نگاه، خود را براي انتخابات آينده آماده کنيم که آقاي روحاني، رقيبی جدي براي انتخابات دارد و نبود احمدي‌نژاد را خوشبينانه نبينيم.

بي‌مقدار، در پاسخ به اين سؤال که آيا اصول‌گرايان، رقيبی جدي در مقابل روحاني دارند، خاطرنشان کرد: اصول‌گرايان هنوز گزينه‌هاي خود را براي انتخابات رياست‌جمهوري مطرح نکرده‌اند که بتوانيم آنها را مورد ارزيابي و بررسي قرار دهيم يا حتي بسنجيم تا چه حد آن فرد براي رقابت با دکتر روحاني، جدي و قابل‌رقابت هست يا نيست.

نماينده تبريز ادامه داد: سياست آنها، دقيقه‌نودي است و در لحظه آخر، ممکن است گزينه‌اي را مطرح کنند و طرفداران احمدي‌نژاد و ديگر بزرگان اصول‌گرا از او حمايت کنند پس نبايد از اين حقايق، غافل شويم چون مي‌تواند خطرناک باشد.

بي‌مقدار با بيان اينکه در کلانشهرهايي مثل تهران، اصفهان و شيراز، جاي نگراني نيست ولي در شهرهاي کوچک، شايد بتوانند با وعده و شعار، نظر برخي را جلب کنند؛ هرچند ديگر نمي‌توانند شخصي شبيه به احمدي‌نژاد را روي کار بياورند که با وعده پول نفت سرسفره يا توزيع رايگان سيب‌زميني در مناطق محروم، رأي جمع کند.

او تأکيد کرد که احمدي‌نژاد يک مهره سوخته است ولي اصول‌گرايان سعي مي‌کنند با مطرح‌کردن گزينه‌اي که از مقبوليت نسبي برخوردار است، نظر بخشي از جامعه را جلب کنند؛ پس نبايد خيلي موضوع را راحت بگيريم.




۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن