تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو موتلفه: اصلاح‌طلبان از ورود قالیباف نگران هستند/ اصلاح طلبان مامور تخریب قالیباف شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عضو موتلفه: اصلاح‌طلبان از ورود قالیباف نگران هستند/ اصلاح طلبان مامور تخریب قالیباف شده‌اند
یک کارشناس مسائل سیاسی معتقد است که اصولگرایان در حال بحث و بررسی برای انتخابات آتی هستند اما تاکنون به مصداق و شخص خاصی نرسیده‌اند؛ اما در میان گزینه‌ها نام قالیباف نیز وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز : حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه در گفت‌وگو با نامه نیوز با اشاره به روند وحدت اصولگرایان گفت: آنچه که من از روند وحدت اصولگرایان اطلاع دارم، اين جريان برای تنظیم سیاست و برنامه‌ریزی انتخاباتی راه خوبی را در پیش گرفته‌است و اکنون در حال بررسی متغییرهای تاثیرگذار بر انتخابات هستند.

وی ادامه داد: از انتخابات آمریکا تا عملکرد دولت یازدهم در این چند وقت؛ همه و همه مسائلی هستند که بر انتخابات آتی تاثیر گذار و مورد بررسی هستند . البته اصولگرایان فعلا به دلیل استراتژی تخریبی اصلاح‌طلبان چراغ خاموش حرکت می‌کنند؛ اما روند معقولی را در پیش دارند.

وارد مصادیق نشده‌ایم

ترقی با بیان اینکه تاکنون برای انتخابات ریاست‌جمهوری وارد مصادیق نشده‌ایم، خاطرنشان کرد: به صورت دقیق وارد مصداق‌ و گزینه‌ها نشده‌ایم اما در میان گزینه‌ها نام قالیباف نیز مانند سایر گزینه‌های مورد بررسی وجود دارد.

این فعال سیاسی ادامه داد: با توجه به اینکه قالیباف رای دوم و پس از آقای روحانی بوده‌اند و از جایگاه اجتماعی خوبی هم برخوردار هستند، اصلاح‌طلبان در صدد تخریب وی هستند.

اصلاح‌طلبان مامور تخریب شهردار تهران

ترقی با بیان اینکه، اصلاح‌طلبان از طریق یکی از سران فتنه مامور تخریب شهردار تهران هستند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به دلیل جایگاه قالیباف، تخریب وی را در اولویت قرار داده‌ و از آمدنش نگران هستند.

نماینده پيشين مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه اصولگرایان به حمایت از محمدباقر قالیباف، به اجماع می‌رسند یا نه! گفت: البته اختلاف‌ نظرهایی وجود دارد و تا زمانی که به صورت جدی در این خصوص بحث نشود نمی‌توان دیدگاه‌های موافق و مخالف را ارزیابی کرد.

عضوحزب موتلفه با اشاره به اینکه اصولگرایان تاکنون به جمع‌بندی برای یک گزینه نرسیده‌اند، گفت: همه گزینه‌ها اعم از شناخته شده و غیرشناخته شده مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند تا در نهایت یک گزینه به عنوان کاندیدای نهایی اعلام شود. البته همه گزینه‌ها هرکدام امتیازات خاص خود را دارند.

حمیدرضا ترقی یادآور شد: اینکه گروه‌های مختلف اصولگرایی هرکدام یک گزینه را معرفی کنند یک عرف و همیشه نیز اینگونه بوده است، گروه‌ها در نهایت گزینه پیشنهادی و نهایی خود را به شورای مرکزی اصولگرایان معرفی و در آنجا با اجماع نظر یک گزینه انتخاب خواهد شد.





۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن