تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799127087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین تلفات حادثه مربوط به قطار تبریز بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری فارس: میرحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره آخرین جزئیات حادثه برخورد دو قطار مسافری‌ در ایستگاه هفت‌خوان در راه‌آهن شمال‌شرق توضیح داد: پس از وقوع این حادثه بسیاری از هموطنان تبریزی که نگران خانواده‌های خود به عنوان مسافران قطار حادثه‌دیده بودند، به ایستگاه راه‌آهن تبریز مراجعه می‌کردند و پیگیر وضعیت مسافران خود در قطار مشهد - تبریز بودند.

موسوی که پیش‌از این مدیرکل راه‌‌آهن تبریز بود، افزود: ‌اینجانب‌ در ایستگاه راه‌آهن تبریز حاضر شدم، ضمن آنکه تیم کمیسیون عالی بررسی سوانح راه‌آهن، مدیرعامل راه‌آهن و وزیر راه و شهرسازی در محل وقوع حادثه حضور دارند.

معاون مسافری راه‌آهن از تشکیل ستاد بحران با همکاری استانداری آذربایجان شرقی در تبریز درباره این حادثه خبر داد و گفت: بیشترین تلفات برخورد دو قطار مسافری سمنان - مشهد و تبریز - مشهد، مربوط به قطار مسافری تبریز - مشهد است.

موسوی اظهار داشت: فعلاً تا این لحظه 40 نفر از مسافران در این حادثه جان باختند که احتمال افزایش این رقم وجود دارد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از مسافران قطار هم پس از جداسازی واگن‌های آسیب‌دیده قطار تبریز - مشهد با این قطار به مشهد اعزام شدند که تا چند ساعت دیگر به ایستگاه راه‌آهن مشهد می‌رسند.

معاون مسافری راه‌آهن ادامه داد: همچنین 68 نفر از مسافران نیز در ایستگاه راه‌آهن دامغان استقرار داده شده‌اند و امکانات رفاهی در اختیار آنها قرار داده شده است.

موسوی تعداد مصدومان قطار تبریز - مشهد را 37 نفر و تعداد مصدومان قطار سمنان - مشهد را 25 نفر عنوان کرد و گفت: البته تعداد زیادی از مصدومان نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون مسافری راه‌آهن یادآور شد: بیشترین مصدومان و تلفات حادثه امروز مربوط به قطار تبریز - مشهد بوده است.

وی درباره عملیات بهسازی خط آهن تهران - مشهد در منطقه هفت‌خوان توضیح داد: با توجه به وقوع آتش‌سوزی و شعله‌ور شدن واگن‌ها، آسیب‌هایی هم به ریل‌ها وارد شد که باید کوبلاژ‌ها تعویض شود، در این راستا هم اکنون در حال تعویض کوبلاژها و نصب ریل‌های جدید هستیم.

معاون مسافری راه‌آهن همچنین از اعزام قطار عملیات و نجات به محل وقوع حادثه خبر داد.

وی با بیان اینکه قطارهای تهران - مشهد تا ساعت 17:20 امروز به دلیل وقوع  این حادثه لغو شد، گفت: بقیه قطارهای تهران - مشهد و دیگر مبادی به مشهد، منتظر بازگشایی خط هستند.

بنابراین گزارش وی پیش از این هم گفته بود: قطار تبریز- مشهد که روز گذشته ساعت 11:50 تبریز را با 11 واگن به سمت مشهد ترک کرده بود، امروز حوالی ساعت 8 صبح به دلیل خرابی در ایستگاه گرداب به سمت سمنان متوقف بوده که متاسفانه قطار سمنان- مشهد با این قطار برخورد و 2 واگن از قطار تبریز و واگن‌های دیزلی و چند واگن قطار سمنان دچار آتش‌سوزی شدند.

‌موسوی از اعزام سایر مسافران قطار 31 تبریز به سمت مشهد خبر داد و اظهار داشت: 9 واگن‌های سالم قطار تبریز- مشهد بعد از جداسازی از واگن‌های حادثه دیده به همراه 361 نفر مسافر این قطار که خوشبختانه در این حادثه دچار سانحه خاصی نشده بودند به سمت مقصد در حرکت هستند.

به گزارش‌ فارس، برخورد دو قطار مسافری سمنان-مشهد و تبریز-مشهد در ایستگاه هفت‌خوان و در ساعت 07:45 صبح امروز، موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از مسافران و عوامل فنی راه‌آهن شد.

در این سانحه 4 تن از ماموران فنی راه آهن و تنی چند از مسافران جان باختند.

‌ساعت ‌07:45‌‌ صبح‌ امروز جمعه دو قطار مسافر‌ی سمنان - مشهد متعلق به شرکت ریل ترابر سبا و‌ ‌تبریز-مشهد متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در ایستگاه هفت‌خوان در ناحیه راه‌آهن شمال شرق کشور بین دامغان و سمنان با یکدیگر برخورد می‌کنند که‌ این حادثه به کشته و زخمی شدن تعدادی از مسافران انجامید.‌

در این حادثه قطار ‌تبریز‌-مشهد در ایستگاه هفت خوان بین دامغان و سمنان در بلاک فرعی متوقف بوده است، که قطار ‌سمنان-مشهد از پشت به این قطار برخورد می‌کند.

‌در این حادثه لکوموتیو‌ قطار ‌سمنان‌-مشهد و تعدادی از واگن‌های دو قطار‌ دچار حریق‌ و برخی واگن‌‌ها از ریل خارج می‌شوند.





۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن