تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805031155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش سپاه مشهد به حواشي اخير اين‌شهر:از اینها باید برائت بجوییم، اینها اهل هیاهو هستند/بسیجیان از این نامه نوشتن‌ها نباید هراسی به خود راه دهند/خط سرخ شهادت، خط امام را ادامه دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واكنش سپاه مشهد به حواشي اخير اين‌شهر:از اینها باید برائت بجوییم، اینها اهل هیاهو هستند/بسیجیان از این نامه نوشتن‌ها نباید هراسی به خود راه دهند/خط سرخ شهادت، خط امام را ادامه دهیم
فرمانده سپاه امام رضا(ع)با اشاره به اینکه برخی از اینها در جلسات به امام رضا(ع) هم رحم نمی‌کنند افزود: از اینها باید برائت بجوییم، البته اینها اهل هیاهو هستند، هوچیگری می‌کنند و از شبکه‌های ضد انقلاب استفاده می‌کنند، البته بسیجیان از این سر و صداها و از این نامه نوشتن‌ها نباید هراسی به خود راه دهند، وظیفه داریم خط سرخ شهادت، خط امام را ادامه دهیم و از این میراث گرانبها، در مقابل همه توطئه‌های نفوذی دفاع کنیم و این رسالت امروز عزیزان بسیجی است، باید اینها را بشناسیم و مقابله و خطوط خودمان را مستحکم کنیم
به گزارش نامه نيوز، فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: بسیجیان از این سر و صداها و از این نامه نوشتن‌ها نباید هراسی به خود راه دهند، وظیفه داریم خط سرخ شهادت، خط امام را ادامه دهیم.

 سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: خراسان رضوی به برکت وجود معنوی امام رضا(ع) حتماً باید در بسیج نقش برتر را داشته باشد و این وظیفه و نقش باید الگویی باشد،  ما وظیفه داریم برای حضور مردم ظرفیت‌سازی کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه باید مراقب سوء‌استفاده فرهنگی دشمن بود تصریح کرد: مقابله با اقدامات سوء امنیتی، سیاسی، اقتصادی دشمن زمانی گسترده و کیفی و با ضریب بالا می‌تواند انجام بگیرد که با مشارکت مردم صورت گیرد، شبکه گسترده بسیجیان در سطح استان فعال است.

سردار نظری تصریح کرد: گشت‌های محلات در روستاها و شهرها در حال گسترش است، مسئولان ما هم در تدارک هستند که زمینه‌های لازم را فراهم کنند، گشت‌های عملیاتی سبب آرامش خاطر مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف استکبار به هم ریختن امنیت ماست گفت: حضور در صحنه مردم، این توطئه را خنثی خواهد کرد، در زمان دفاع مقدس بار اصلی بر دوش عزیزان بسیجی و مردم بود، قطعاً اگر دشمن قصد سوئی داشته باشد باز هم آن تجربه به کار خواهد آمد.

سردار نظری با اشاره به اینکه البته در شرایط فعلی دشمن به ذهنش هم فکر سوئی نباید برسد افزود: با این وجود ما وظیفه داریم هوشیاری خود را حفط کنیم، 110 گردان بیت المقدس، 22 گردان امام حسین(ع) در استان فعال است و باید تقویت شوند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی همچنان که رهبر انقلاب فرمودند باید مراقب جنگ نرم دشمن باشیم، با توجه به ظرفیتی که اسلام ناب در اختیار ما قرار داده است می‌توانیم در این حوزه نیز دشمن را از پای دربیاوریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: کارهای فرهنگی و جبهه فرهنگی گسترده است البته همه ابزارهای فرهنگی باید در خدمت شهید و شهادت و دفاع مقدس باشد مسئولان فرهنگی حوزه‌های مقاومت نیز باید به این مهم توجه کنند.

سردار نظری با اشاره به اینکه تنها نباید به مردم نگاه انتخاباتی داشته باشیم افزود: با مردم صادق باشیم، اینها قابل حل است، مهندسان صنایع ما مشغول هستند ولی همه امکانات در اختیار آنها نیست، مصرف؛ پایه اقتصاد است، باید درست مصرف کنیم، تولید هم برابر مصرف مدیریت می شود، فرهنگ بد مصرفی باید به همت عزیزان بسیجی از میان برود.

وی با اشاره به اینکه بسیج تا به حال 37 سال را با موفقیت طی کرده است بیان کرد: راه سختی را پشت سر گذاشتیم اما همین بسیج در دوره تولد خود وارد دفاع مقدس شد و امروز نیز نگرانی خاصی بابت مقابله با استکبار نداریم اما مقابله با عوامل داخلی که چهره انقلابی به خود می‌گیرند، از پدران خود مایه می‌گذارند، اما از مسیر انقلاب فاصله گرفتند دشوارتر است، ما باید اینها را بشناسیم و صف خودمان را از اینها جدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از اینها در جلسات به امام رضا(ع) هم رحم نمی‌کنند افزود: از اینها باید برائت بجوییم، البته اینها اهل هیاهو هستند، هوچیگری می‌کنند و از شبکه‌های ضد انقلاب استفاده می‌کنند، البته بسیجیان از این سر و صداها و از این نامه نوشتن‌ها نباید هراسی به خود راه دهند، وظیفه داریم خط سرخ شهادت، خط امام را ادامه دهیم و از این میراث گرانبها، در مقابل همه توطئه‌های نفوذی دفاع کنیم و این رسالت امروز عزیزان بسیجی است، باید اینها را بشناسیم و مقابله و خطوط خودمان را مستحکم کنیم.




منبع: تسنیم


۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن