تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821190462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار مرگ بر آمریکا نتیجه شیطنت های امریکا علیه ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: جانشین فرمانده سپاه میانه در نشست بصیرت افزایی پایگاه شهید حنیفه این شهرستان، گفت: شعار مرگ بر امریکا برگرفته از جنایت ها و خیانت هایی است که دولتمردان امریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران روا داشته اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی افزود: انواع و اقسام جنایت ها، توطئه ها و شیطنت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه نظام مقدس ما صورت گرفته، به سرکردگی امریکا و ایادی استکباری آن بوده است.
وی یادآوری کرد: امریکا به دنبال ترسیم چهره بدی از ایران در نزد اروپایی هاست تا ایران درچشم جهانیان آنگونه که امریکا می خواهد نمود داشته باشد.
بیرامی در خصوص مصالحه و ارتباط با امریکا، با بیان اینکه امریکایی ها پرونده سیاهی نزد ملت ایران دارند که چشم بستن بر آن آسان نیست، تاکید کرد: در این خصوص همه ما تحت امر مقام عظمای ولایت بوده و هستیم و هرآنچه ایشان مصلحت بدانند و تشخیص دهند، عمل خواهیم کرد.
نشست بصیرت افزایی با موضوع استکبار ستیزی و با حضور ده ها نفر از کارمندان بسیجی در پایگاه شهید حنیفه اداره دارایی و امور مالیاتی میانه برگزار شد.
[ مشاهده متن کامل شعار مرگ بر آمریکا نتیجه شیطنت های امریکا علیه ملت ایران است در خبرگزاری بسیج ]اخبار پیشنهادی:





جمعه ، ۵آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن