تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت نمایندگان اروپایی از توافقنامه تبادل اطلاعات در زمینه امنیت و تروریسم با آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حمایت نمایندگان اروپایی از توافقنامه تبادل اطلاعات در زمینه امنیت و تروریسم با آمریکا
نمایندگان پارلمان اروپا امروز پنچشنبه از توافق با آمریکا برای تبادل اطلاعات مربوط به امنیت و تحقیقات تروریسم حمایت کردند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از رویترز، توافق آمریکا و اتحادیه اروپا برای تبادل اطلاعات امنیتی و تحقیقات تروریسم با هدف حفاظت از اطلاعات مقام‌های رسمی و شهروندان دو طرف بوده است.

این توافق پس از آن حاصل شده است که جاسوسی های گسترده آمریکا در سال 2013 میلادی از شهروندان و رهبران اروپایی موجب تنش در روابط دو طرف شد و نگرانی های زیادی را نسبت به حفظ حریم خصوصی شهروندان اروپایی و آمریکایی به وجود آورده است.

کمیته آزادی های مدنی، عدالت و امور داخلی پارلمان اروپا از این توافق حمایت کرده و پیش بینی می شود نمایندگان پارلمان اروپا نیز اول دسامبر این توافق را تصویب خواهند کرد.

این توافق با هدف حفاظت از تبادل اطلاعات شخصی مثل نام، آدرس و سوابق مجرمانه و قضایی بین مقامهای قضایی و پلیس آمریکا و اروپا خواهد بود.

اکسل ووس نماینده پارلمان اروپا با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: شهروندان اروپایی دقیقا همان حقوق شهروندان آمریکایی را در روند رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگاه های آمریکا خواهند داشت. این یک گام مهم برای اجرای حقوق اساسی شهروندان اروپایی است.


منبع: تسنیم


۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن