تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی افزایش 10 میلیونی وام مسکن‌ مهر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مسکن مهر طبق تهعد دولت پیشین باید در همان دوره به پایان می‌رسید گفت: در حال حاضر نیز تعداد پروژه‌های به اتمام رسیده دو برابر پروژه‌های تمام شده دولت قبل گزارش شده است.

 محسن نریمان اظهار کرد: قیمت نهایی مسکن مهر را با توجه به این‌که به انتهای کار رسیده‌ایم، معنی "علی‌الحساب" را از دست داده و قطعی است. در فاز ۱۱ قیمت نهایی را اعلام کرده‌ایم و در سایر فازها نیز در حال اعلام هستیم.

وی ادامه داد: برای ۸۶ متر زیربنای مفید که با مشاعات ۱۰۶ متر می‌شود، در فاز ۱۱ حدود ۳۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان از مردم دریافت می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای یک واحد سه خوابه بزرگ ۱۳۰ متری این نسبت تغییر می‌کند. مثلا در دره‌بهشت واحدها ۱۳۰ متری است، قیمت‌ها بالا می رود و اگر واحدهایی را با متراژ پایین تر داشته باشیم، قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

نریمان اظهار کرد:‌ عدد نهایی مسکن مهر را با تلرانس تقریبا به علاوه و منهای ۵ درصد تعیین کرده‌ایم، برای تدقیق آن کارشناسان در حال بررسی هستند.

وی با بیان این‌که همه پروژه‌های مسکن مهر مربوط به دولت قبل است و باید همان زمان تمام می‌شد، گفت: دولت قبل تمام شد، پروژه‌ها باید ۱۸ ماهه تمام می‌شد، اما آن را تمام نکردند. به هر حال پروژه‌های مسکن مهر از سال ۸۷ آغاز شده و در آن دولت ۶ سال هم فعال بود و متاسفانه تمام نشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که ما وارث طرح مسکن مهر هستیم، ادامه داد: تلاش می‌کنیم پروژه ها را به اتمام برسانیم و تعداد پروژه‌های به اتمام رسیده دو برابر پروژه‌های تمام شده دولت قبل است.

نریمان با اشاره به این‌که مسکن مهر پردیس را با پیشرفت ۳۵ درصدی تحویل گرفتیم، افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها الان به ۸۰ درصد رسیده است.

وی با بیان این‌که متولی مسکن مهر فقط وزارت راه نیست، اظهار کرد: وزارتخانه‌های تعاون، نیرو، نفت، اقتصاد و... به نوعی در مسکن مهر مسئولیت دارند و باید همه با هم اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران در خصوص افزایش سقف تسهیلات مسکن
مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان گفت: در گزارش کمیسیون اصل نود آمده با توجه به درخواست وزارت راه و شهرسازی، پیشنهاد می‌کنیم عدد تسهیلات از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان افزایش یابد.

نریمان بیان کرد: این موضوع در حال بررسی کارشناسی است و از حیطه وزارت راه و شهرسازی خارج است. شورای اقتصاد و بانک مرکزی باید در این‌باره نظر بدهند.




۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن