تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817006839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه گوشی های گوگل پیکسل XL و گلکسی S7 edge


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مقایسه گوشی های گوگل پیکسل XL و گلکسی S7 edge
در این مطلب قصد داریم جدیدترین پرچمدار شرکت گوگل را در برابر یکی از بهترین گوشی های شرکت سامسونگ قرار دهیم.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از عرضه گوشی گلکسی S7 edge سامسونگ حدود هفت ماه می گذرد اما این بدین معنی نیست که این گوشی جایگاه خود را در بین بزرگان اندروید از دست داده باشد. بخصوص بعد از عرضه ناموفق گوشی نوت 7، این گوشی هنوز هم به عنوان  یکی از توانمندترین گوشی های اندرویدی سامسونگ در بازار به شمار می رود. اما شرکت گوگل نیز به تازگی از دو پرچمدار جدید خود رونمایی کرده است که گوشی گوگل پیکسل XL یکی از آنهاست. گوشی که گوگل آن را به منظور رقابت با بزرگان این عرصه یعنی اپل و سامسونگ روانه بازار کرده است. در اینجا قصد داریم این دو پرچمدار شرکت گوگل و سامسونگ را با هم مقایسه کنیم.


مشخصات، سخت افزار،نرم افزار و ویژگی ها

جنس
شرکت سامسونگ همواره تلاش کرده است تا گوشی های این شرکت از ظاهری منحصر به فرد برخوردار باشند بویژه در مدل های با لبه خمیده که فریم یا قاب دور آن بسیار مقاوم و از جنس فلز و همچنین دارای یک قاب شیشه ای بزرگ براق هستند که بسیار استادانه ساخته شده اند. اما درمقابل گوشی گوگل پیکسل XL نیز دارای قاب فلزی است که بخش فوقانی آن در قسمت پشت گوشی با یک لایه شیشه پوشانده شده است. اینکه کدام گوشی خوش دست تر باشد مطمئنا بستگی به سلیقه کاربر دارد اما هر دو شرکت تلاش کرده اند تا با تلفیق هنرمندانه شیشه و فلز آلومینیوم گوشی خوش دستی را تولید کنند.

مقایسه گوشی های گوگل پیکسل XL و گلکسی S7 edge



صفحه نمایش و وزن
گوشی گوشی گوگل پیکسل XL دارای صفحه نمایش  5.5 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 2560 در 1440  با پوشش محافظ از نوع  Corning Gorilla Glass 4 است. همچنین گوشی گلکسی S7 edge  نیز دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع SuperAMOLED با رزولوشن 2560 در 1440 با فن آوری محافظ Corning Gorilla Glass 4 است. وزن گوگل پیکسل XL 168 گرم و وزن گلکسی S7 edge نیز 157 گرم است که وزن آن 11 گرم سبک تر از رقیبش است.


مقایسه گوشی های گوگل پیکسل XL و گلکسی S7 edge



سیستم عامل، سخت افزار
گوشی گوگل پیکسل XL دارای جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 7.1 نوقا است که این به معنای مارایی بهتر است. گوشی گلکسی S7edge نیز از اندروید 6.0 مارشمالو بهره می برد. گوگل پیکسل مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 821 از نوع کوالکام است و در مقابل گوشی گلکسی نیز دارای پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 820 از نوع کوالکام می باشد. RAM هر دو گوشی 4G است.


مقایسه گوشی های گوگل پیکسل XL و گلکسی S7 edge



دوربین
گوشی گوگل پیکسل XL دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 در عقب و دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 در جلو است. گوشی گلکسی S7 edge نیز مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 در جلو است. هر دو گوشی قابلیت ضط ویدئوهایی با کیفیت 4K را دارند.


مقایسه گوشی های گوگل پیکسل XL و گلکسی S7 edge



باتری
گوشی گوگل پیکسل XL دارای باتری با ظرفیت 3450 میلی آمپر و گوشی گوشی گلکسی S7 edge دارای باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر است. باتری هر دو گوشی غیر قابل تعویض است.




مقایسه گوشی های گوگل پیکسل XL و گلکسی S7 edge


حافظه داخلی
گوشی گوگل پیکسل XL در دو مدل با حافظه داخلی 32GB و 128GB  عرضه شده است که قابلیت افزایش ندارد. اما گوشی گلکسی S7 edge تنها در یک مدل با حافظه داخلی 32GB عرضه شده که با میکرو اس دی قابلیت افزایش تا 200GB را دارد.


مقایسه گوشی های گوگل پیکسل XL و گلکسی S7 edge




به نظر می رسد گوشی گلکسی S7 edge از نظر مشخصات اولیه و همچنین سخت افزاری نسبت به رقیب خود برتری دارد. اگرچه این گوشی تنها در یک مدل با حافظه داخلی 32GB عرضه شده است اما قابلیت افزایش حافظه آن بسیار عالی است. همچنین  گوشی گلکسی S7 edge  دارای آپشن هایی بیشتر در مورد شارژ در اختیار کاربر خود قرار داده است. از جمله قابلیت شارژ بیسیم و همچنین قابلیت شارژ سریع. در مقابل گوشی گوگل پیکسل XL دارای پردازنده ای بروزتر و همچنین پورت USB از نوع C است که دو امتیاز مهم برای این گوشی به حساب می آید.


گزارش از : حسین فلاحی




۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن