تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819282019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختمان های قدیمی و خطرساز در چندین محله شاهرود تخریب شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: شهردار شاهرود با بیان اینکه اماکن متروکه و قدیمی در فضای شهری خطر ساز است، گفت: اماکن قدیمی و مخروبه شاهرود تخریب می شوند.
به گزارش ایسنا، سید حسن میرفانی با اشاره به تخریب منازل مسکونی قدیمی در کوچه شیخ علی اکبر این شهر، افزود: به دنبال پیگیری های شهروندان شاهرود و به منظور زیبا سازی شهر و جلوگیری از خطرات و آسیب های اماکن متروکه و قدیمی تخریب این اماکن در محله های قدیمی شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: بر اساس ماده ۵۵ بند ۱۴ آمده است که شهرداری موظف است اماکنی که در مناطق مختلف از سوی صاحبان خود رها و محل پاتوق معتادین شده و یا سلامت بهداشتی و روانی شهروندان را مورد تهدید قرار می دهد را شناسایی و برای تخریب آنها برنامه ریزی کند.
این مدیر ارشد شهری ادامه داد: چنان چه بعد از اخطار شهرداری، مالکان خانه های فرسوده نسبت به رفع خطر ریزش اقدام نکنند، شهرداری به منظور برقراری امنیت جانی شهروندان این خانه ها را تخریب می کند.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه امیدواریم در آینده ای نه چندان دور، شهر شاهرود خالی از اماکن مخروبه خطر ساز شود، اظهار امیدواری کرد: شهرداری شاهرود با تخریب این منازل رضایتمندی شهروندان را بیش از پیش جلب کند.
میرفانی با بیان اینکه منازل قدیمی و مخروبه در سطح شهر علاوه بر خطر ساز بودن و آلودگی زیست محیطی محل تجمع معتادین و ارتکاب جرم شده است، افزود: امروز یک خانه قدیمی در کوچه شیخ علی اکبر شاهرود که خطر ریزش به سمت خیابان در آن داشت برابر قانون تخریب شد.
وی با اشاره به اینکه این تخریب به استناد بند۱۴ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و در پاسخ به مطالبه شهروندان صورت گرفته است، افزود: در راستای این تخریب آزاد سازی کوچه مسجد شیخ علی اکبر محقق شد.
وی با بیان اینکه بسیاری از تخریب های صورت گرفته نسبت به رفع خطر و ایمن ...
[ مشاهده متن کامل ساختمان های قدیمی و خطرساز در چندین محله شاهرود تخریب شدند در خبرگزاری دانشجویان ایران ]اخبار پیشنهادی:





چهارشنبه ، ۳آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن