تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817038841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۵۰ مخروبه در همدان پاکسازی و از حالت پاتوق معتادان خارج شده‌است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرپرست معاونت اجتماعی سیاسی فرمانداری همدان:
۱۵۰ مخروبه در همدان پاکسازی و از حالت پاتوق معتادان خارج شده‌است

زاغه نشینی شیراز / مخروبه های شیراز


شناسهٔ خبر: 3831421 - سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
استانها > همدان

.jwplayer{ display: inline-block; } همدان -سرپرست معاونت اجتماعی سیاسی فرمانداری همدان گفت: امسال ۱۵۰ مخروبه در همدان پاکسازی و از حالت پاتوق معتادان خارج شده‌است. به گزارش خبرنگار مهر،  مجتبی زارعی بعدازظهر سه شنبه در شورای مواد مخدر شهرستان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ نقطه از اماکن مخروبه که محل تجمع معتادان متجاهر بوده شناسایی و عملیات پاکسازی این مناطق را در دستور کار قرار گرفته است. زارعی باتاکید بر اینکه تامین گرمخانه برای افرادی که در بیرون از خانه قرار دارند و بدون سرپناه هستند باید مورد پیگیری قرار گیرد، گفت: باید اماکنی که احتمال تجمع معتادان در آن وجود دارد شناسایی شود. کاروانسرای «تحدید» به محلی برای فروش قرص و تجمع معتادان تبدیل شده است وی در خصوص کاروانسرای «تحدید» عنوان کرد: این کاروانسرا باید مورد بازرسی مجدد میراث فرهنگی قرار گیرد چرا که به محلی برای فروش قرص و تجمع معتادان تبدیل شده است. زارعی در خصوص کاروانسرای «زغالی‌ها» نیز گفت: در مجاور این کاروانسرا ساختمان مخروبه‌ای وجود دارد که به محل رفت و آمد معتادان تبدیل شده و میراث فرهنگی باید با بالا بردن فنس‌کشی محوطه این کاروانسرا، راه های ورود به آن را ببندد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان نیز با بیان اینکه طی ۸ ماه امسال دو تن و ۷۱ کیلوگرم تریاک و ۳۲ کیلوگرم هروئین در همدان کشف شده است، گفت: در این مدت ۱۷ کیلوگرم حشیش و ۱۸ کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط شده است. کشف دو تن و ۱۸۴ کیلو مواد مخدر در همدان هادی نجاریان با بیان اینکه طی ۸ ماه نخست امسال، دو تن و ۱۸۴ کیلو مواد مخدر در همدان کشف و ضبط شده است، گفت: در این مدت ۲ هزار و ۳۵۲ نفر از مصرف‌کنندگان و عمده فروشان مواد مخدر دستگیر و یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است. وی با بیان اینکه در این مدت ۸۰ هزار عدد قرص غیر مجاز نیز کشف و ضبط شد، گفت: تعداد یک‌هزار و ۵۱۱ فقره عملیات در قالب طرح پاکسازی در همدان انجام شده است.

نجاریان با بیان اینکه تجمع معتادان متجاهر در مناطقی از شهر موجب نارضایتی افراد ساکن در این مناطق شده بود، گفت: طی هشت ماه نخست امسال ۴۰ معتاد متجاهر در همدان دستگیر شده‌اند. برخی کشاورزان برای جلوگیری از آفت مزارع در کنار مزارع به کاشت شاهدانه می‌پردازند که این موضوع توسط جهاد کشاورزی برای سال آینده مدیریت خواهد شد نجاریان در خصوص کشت گیاه شاهدانه در همدان نیز گفت: برخی کشاورزان برای جلوگیری از آفت مزارع در کنار مزارع به کاشت شاهدانه می‌پردازند که این موضوع توسط جهاد کشاورزی برای سال آینده مدیریت خواهد شد. رئیس اداره آموزش مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان نیز با بیان اینکه مواد مخدر به سه طبقه کلی تقسیم می‌شود، افزود: دسته اول از این مواد مواد مخدر سستی‌زاست که با مصرف آن سلسله اعصاب بدن سست می‌شود و این مواد شامل تریاک، خشخاش، هروئین، کراک، مرفین و متادون است. امید دلاوری بابیان اینکه طبقه دوم از مواد مخدر مواد توهم‌زاست و این نوع مواد براساس اثر بر سلسله اعصاب در فرد مصرف‌کننده توهم ایجاد می‌کند، گفت: این مواد شامل حشیش و بنگ است. ماده مخدر «گل» از شاخه‌های به گل نشسته شاهدانه برداشت می شود دلاوری با بیان اینکه با مصرف این مواد توهم‌زا فرد اختیار خود را از دست می‌دهد، گفت: یکی از این مواد ماده مخدر «گل» است که از گیاه شاهدانه و بیشتر از کشت گلخانه‌ای به عمل می‌آید و از شاخه‌های به گل نشسته این گیاه برداشت می‌شود.

وی با اشاره به طبقه‌بندی سوم مواد مخدر عنوان کرد: دسته سوم مواد مخدر توان‌افزاست که فرد معتاد پس از استعمال این ماده مخدر، تصور افزایش قدرت بدنی را در خود احساس می‌کند که این ماده از گیاه کوکا استخراج و به نام مخدر «کوکایین» شناخته می‌شود. دلاوری با بیان اینکه قانون برای اینگونه مواد مخدر در مصرف و توزیع یک سری مجازات‌ها و جرایمی را لحاظ کرده است، عنوان کرد: متأسفانه مخدرهایی چون تریاک، هروئین و گراس بیشتر از مواد مخدر دیگر در دسترس جوانان همدانی است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن