تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820232134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرنخ‌های جدید از سارقان «بانک تجارت» رشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرمانده انتظامی گیلان از کشف سرنخ های جدید از سرقت در بانک تجارت شعبه صداو سیمای رشت خبر داد و گفت: با تکیه برتوان نیروهای پلیس سارقان بزودی دستگیر می شوند.

به گزارش جام جم، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست با خبرنگاران در خصوص سرقت از بانک تجارت شعبه صداو سیمای مرکز گیلان، اظهار کرد: سرنخ های خوبی از سارقان این سرقت به دست آمده است و امیدواریم همانند موارد گذشته که مجرمان در اندک زمان ممکن دستگیر می شدند این سارقان نیز شناسایی و دستگیر شوند.

وی با اشاره به وجود برخی ایرادات امنیتی موجود در بانک ها در خصوص نگهداری پول در شعبه های مختلف، گفت: متاسفانه نگهداری بیش از حد مجاز پول در شعب بانکی استان گیلان سبب بروز چنین حوادثی می شود.

فرمانده انتظامی گیلان تأکید کرد: لازم است مدیران مربوطه در خصوص امنیت بیش از پیش شعب بانکی تدابیر امنیتی لازم را پیش بینی کنند.

بنابراین گزارش، ساعت ۷ و ۲۰ دقیقه صبح دوشنبه دو سارق که با نقاب صورتشان را پوشانده بودند با اسلحه سرد به بانک تجارت شعبه صدا وسیمای گیلان دستبرد و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد را به سرقت بردند. سارقان با مقاومت رئیس بانک روبرو و با چاقو به وی حمله و با دو ضربه به پهلویش وی را زخمی کردند.

رئیس بانک تجارت شعبه صدا و سیما گیلان، بلافاصله به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد و هم اکنون حال وی رضایت بخش است.



۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن