تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام پيش‌نويس آيين‌نامه MMS


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: اعلام پيش‌نويس آيين‌نامه MMS
معاون دفتر امور زيربنايي شوراي عالي فناوري اطلاعات كشور گفت: پيش‌نويس آيين‌نامه ارائه خدمات SMS و MMS به زودي به اپراتورهاي كشور اعلام خواهد شد.

بهنام ولي‌زاده در گفت‌وگو با مهر گفت: يكي از اقدامات دفتر امور زيربنايي شوراي عالي فناوري اطلاعات در سال گذشته همكاري با تيم تدوين كننده طرح سند علمي كشور بود كه قرار است در سال جاري اين سند مورد بررسي بيشتر قرار گيرد.

وي اضافه كرد: در اين طرح نقاط علمي كشور مانند دانشگاه‌ها و سازمان‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي مشخص خواهند شد. معاون دفتر امور زيربنايي شوراي عالي فناوري اطلاعات كشور خاطرنشان كرد: پيش‌نويس آيين‌نامه ارائه خدمات SMS و MMS توسط دفتر امور زير بنايي شوراي عالي فناوري اطلاعات كشور تدوين شده كه در اين آيين‌نامه حدود و حريم مشتركان و تقاضاهاي آنها در زمينه ارائه خدمات پيام كوتاه و MMS مشخص شده است. اين آيين‌نامه بعد از بررسي سليماني وزير ارتباطات به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال شده است كه با بررسي كميسيون تنظيم مقررات به زودي به اپراتورهاي كشور اعلام خواهد شد.

وي در مورد آيين‌نامه ديتاسنترها اضافه كرد: در سال گذشته آيين نامه جديد تاسيس و بهره‌برداري IDCها (ديتا سنترها) در جهت گسترش و توسعه اين حوزه تدوين شد كه هنوز هم جهت بررسي و مطالعه نزد سليماني وزير ارتباطات است. معاون دفتر امور زيربنايي شوراي عالي IT افزود: تدوين پيش‌نويس لايحه SPAM و پيام‌هاي ناخواسته و لايحه جرايم رايانه‌اي با همكاري معاونت حقوقي وزارت دادگستري كشور به پايان رسيده كه اين آيين‌نامه هم به زودي ابلاغ خواهد شد.

وي اظهار داشت: ما در سال گذشته با همكاري وزارت ارشاد پيش‌نويس آيين‌نامه اجرايي بند «ط» ماده 104 قانون برنامه چهارم توسعه را تنظيم كرديم - بند «ط» ماده 104 به كساني كه تمايل به انجام كارهاي فرهنگي در حوزه ديجيتال هستند اشاره مي كند - كه اين آيين‌نامه نيز اكنون به تصويب هيئت‌دولت رسيده و در حال است. ولي‌زاده در ادامه افزود: طبق تعامل ما با سازمان استاندارد كشور پيشنهاد شده كه به جاي نوشتن پيش‌نويس استاندارد حوزه IT كشور، استانداردهاي بين‌المللي فناوري اطلاعات را به عنوان استاندارد ملي قرار دهيم و از اتلاف وقت و هزينه جلوگيري كنيم. اين يكي از برنامه هاي مهم ما در زمينه ساماندهي اين حوزه است.
 شنبه 1 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن